Ingrediente esentiale care sa nu iti lipseasca din smoothie-uri.

Smoothie-urile sunt gustoase si sanatoase. Ca sa fie si mai nutritive, pe langa fructe si legume proaspete, pune si niste ingrediente esentiale.

Daca esti la inceput de drum in prepararea smoothie-urilor, fa-le cat mai simplu! Cu ingrediente de baza. Incearca fructe de padure proaspete, o banana, apa si poate o mana de salata verde sau alte verdeturi. Asta la inceput! Dupa o vreme, vei vedea, o sa vrei sa incerci variante noi. Din fericire, e usor sa pui noi ingrediente in blender, ca sa schimbi aroma si textura.

Cand esti in cautare de ingredinete esentiale pentru smoothie, incearca sa alegi ce e mai natural. Poti sa gasesti in supermarket plicuri cu tot felul de pudre proteice, dar e posibil ca multe dintre ele sa contina si ingrediente nesanatoase, avertizeaza Huffingtonpost.com. Asa ca e mai bine sa optezi pentru ingrediente esentiale pentru smoothie, care sa fie naturale!

5 ingrediente esentiale pentru smoothie

1. Seminte

Semintele sunt mici ingrediente esentiale care, in cantitati, mici, iti pot sa doza zilnica necesara de acizi grasi esentiali, de proteine si de fibre. Incearca semintele de chia, de in si de canepa.

2. Nuci

Adauga in smoothie-urile tale acizi grasi esentiali, fibre si proteine, dar si un plus de savoare, folosind nuci. Ai grija sa le hidratezi inainte, ca sa se inmoaie si sa se incorporeze perfect in smoothie. Caju, migdalele si nucile de macadamia sunt foarte sanatoase si gustoase!

3. Unt de nuci

Orice tip de unt de nuci e bun, atat timp cat adauga substante nutritive si ingroasa smoothie-ul. Incearca-l pe cel de migdale, de caju, de arahide, de seminte de floarea soarelui sau tahini – untul de seminte de susan.

4. Superalimente

Incearca sa folosesti, cat de des poti, superalimente! Aceste ingrediente esentiale in smoothie-uri contin vitamine, minerale, proteine si antioxidanti. Cele mai comune si mai bune sunt spirulina si chlorella.

5. Proteine

Unele proteine vin din surse care te vor surprinde. Cum ar fi fasolea boabe sau tofu. Ele contin si fibre si vor face smoothie-urile tale mai cremoase si mai satioase.

Cand iti faci smoothie, incearca sa nu uiti de aceste ingrediente esentiale, care vor adauga aroma si substante nutritive bauturii tale.

Acum ca stii cum poti sa iti imbogatesti bauturile facute in casa, invata sa faci si 4 retete de smoothie super hranitoare.

FOTO: Guliver

Daca ti-a placut acest articol, da like paginii noastre de Facebook  sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!