Concediul se apropie si ai nevoie de un plan de slabit inainte de vacanta pentru a ajunge la greutatea dorita? Afla ce ai de facut ca sa ai silueta dorita cand mergi la munte sau la mare.

Te visezi deja la malul marii, citind o carte buna si cu o limonada rece in fata, sau urcand pe munte? Ca sa te relaxezi si sa te bucuri de toate peisajele frumoase fara sa te streseze modul in care arati, incepe prin a scapa de kilogramele in plus. Potrivit usatoday.com, cel mai bine e sa te apuci din timp sa tii regim, astfel incat sa slabesti sanatos, in medie doua kilograme pe saptamana.

Plan de slabit inainte de vacanta

Cum trebuie sa fie micul dejun

Fa-ti o lista cu alimente sanatoase, care iti plac si pe care le-ai manca tot timpul, si ai grija cum le combini. Pentru micul dejun, renunta la branza si opteaza pentru diverse tipuri de cereale, suc proaspat de fructe si paine prajita cu ou fiert. Totalul de calorii pentru micul dejun nu trebuie sa depaseasca 300 de calorii. Nu uita aceasta cifra – e esentiala pentru un plan de slabit inainte de vacanta eficient!

La pranz, inlocuieste carnea cu legume

Daca vrei sa slabesti, pune in farfurie multe fructe si legume la masa de pranz, in special legume cu frunze verzi, care intensifica arderile si dau senzatia de satietate. Consuma-le in stare proaspata sau putin fierte, astfel incat sa beneficiezi de proprietatile lor nutritive. Un mar mancat cu jumatate de ora inainte de pranz reduce pofta de mancare si are calorii negative, ceea ce inseamna ca nu afecteaza silueta. In loc de carne, alege pestele si nu consuma mai mult de 400 de calorii.

Mananca putin la cina

Pentru a nu se depune, cina trebuie luata cu cel putin trei ore inainte sa adormi. Poti alege un bol cu supa de legume sau o salata bogata in vitamine. La cina iti sunt de ajuns 400 de calorii, astfel incat sa slabesti sanatos si sa nu te infometezi. Iar ca acest plan de slabire inainte de vacanta sa iti reuseasca, mergi la sala zilnic si fa miscare ori de cate ori ai ocazia.

Hidrateaza-te suficient

Bea multa apa, in medie sase-opt pahare pe zi, astfel incat sa grabesti arderea fibrelor si sa capeti energie pentru intreaga zi. Daca vrei mai multa savoare, poti adauga menta si zeama de lamaie. De asemenea, gustarile nu trebuie sa contina mai mult de 100 de calorii fiecare, ceea ce inseamna ca iti poti alina poftele cu un bol de fructe, o minisalata de ton sau diverse combinatii de legume.

Ca sa ajungi la greutatea dorita, incearca si Dieta de detoxifiere cu sirop de artar. 6 kg in 10 zile.

Foto: Guliver

Daca ti-a placut acest articol, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!