Vrei o reteta de slabit sanatoasa si nu stii cu ce sa incepi? Sunt multe variante. Incepi cu aceste trei retete simple si delicioase!

Sa slabesti si sa te mentii la greutatea pe care ti-o doresti nu e un proces rapid. Dar cateva retete simple incluse in dieta de zi cu zi pot fi de mare folos. Ca sa reusesti sa slabesti incearca sa iti gatesti singura feluri de mancare cat mai variate. Daca te plictisesti de ceea ce mananci, ai sanse mari sa gusti iar – la inceput mai putin si apoi din ce in ce mai mult – tot felul de alimente interzise.

Ce reteta de slabit e cea mai buna?

Orice ai manca, daca vrei sa slabesti sanatos, evita alimentele procesate si zaharul! Consuma proteine, fibre si carbohidrati sanatosi, care iti accelereaza metabolismul si te fac sa te simti satula mai mult timp, scrie Health.com.

Daca nu stii exact cum sa incluzi in dieta ta alimentele care ard calorii, incearca aceste trei retete de slabit:

Reteta de slabit: Taitei cu somon

O masa de pranz sanatoasa poate fi gata in 30 de minute. Intr-un singur bol poti primi o multime de substante nutritive.

Cum se face:

Fierbe taitei de hrisca sau spaghete integrale sau tagliatelle. Apoi, fierbe trei-patru bucati de sparanghel, taiate in cate trei. Coace pe gratar, cate doua-trei minute pe fiecare parte, o bucata de somon file. Fa sosul pentru taitei amestecand o lingura cu ulei de susan, zeama de la o limeta, sare si piper. Pune intr-un bol taiteii, sparanghelul, sosul, apoi adauga cateva felii de castravete si o jumatate de avocado mic, taiat felii. Deasupra, pune somonul, taiat in bucati. Acest fel se consuma cat este cald.

Somonul si avocado sunt recunoscute pentru continutul lor de grasimi sanatoase, iar taiteii din faina integrala si legumele iti dau cantitatea de fibre necesara pentru un pranz consistent. Sparanghelul are multe vitamine si minerale, inclusiv vitaminele A si C, acid folic si fier.

Reteta de slabit: Salata la pachet cu orez si fasole verde

Atunci cand esti pe fuga nu cauta scuze ca sa mananci ceva nesanatos. Fa-ti aceasta salata ultra-rapida. E gata in 10 minute! Cu fasole verde, un ou fiert tare, prune, alune de padure si orez brun ai o gustare sanatoasa si care nu ingrasa.

Cum se face:

Amesteca o jumatate de ceasca de orez brun fiert cu o ceasca de fasole verde, o pruna taiata felii, doua linguri de alune maruntite, un ou fiert tare, taiat felii, o lingura cu ulei de susan, doua linguri cu suc de lime proaspat, sare si piper.

Orezul brun este o sursa buna de fibre, slab in calorii si bogat in amidon rezistent. Oul, plin de proteine, si alunele contin grasimi sanatoase Omega-3.

Reteta de slabit: Grapefruit si banana cu miere

Daca incerci sa slabesti sau sa te mentii si ai pofta de un desert, nu vei da gres cu aceasta gustare dulce tropicala.

Cum se face:

Simplu! Curata de pielitele de la cateva felii de grapefruit rosu, taie felii o banana si amesteca-le intr-un bol. Pune peste ele miere sau, daca vrei, sirop de agave.

Grapefruitul este unul dintre cele mai bune fructe in curele de slabire, dupa cum au aratat mai multe studii. In plus, iti da senzatia de satietate. Are o concentratie foarte mare de apa – aproape 90% din greutatea fructului.

Acum ca stii trei retete sanatoase si care topesc kilogramele, afla si cum sa faci Prajituri de casa in versiuni sanatoase: trucuri de preparare.

FOTO: istockphoto.com