reteta de smoothie sanatos

Descopera reteta de smoothie sanatos pe care Jennifer Garner, fosta sotie a lui Ben Affleck, o pregateste mereu la micul-dejun.

Actrita este mama a trei copii si dezvaluie reteta de smoothie sanatos invatata de la nutritionista Kelly LeVeque.

Specialistul in nutritie Kelly LeVeque a ajutat-o pe Jennifer Garner sa slabeasca si sa fie in forma pentru rolul din filmul de actiune Peppermint.

De atunci, vedeta bea mereu acest smoothie la micul dejun. Daca esti curioasa ce consuma vedetele la micul dejun, vei descoperi intreaga reteta de smoothie sanatos in cele ce urmeaza.

Don’t be scared! It’s tastier than it looks! I started working with @bewellbykelly a few months ago to get ready for #PEPPERMINTmovie and have had her smoothie every day for breakfast since. Today, I decided to play scientist and see if my @onceuponafarm cold-pressed, organic purée (or baby food, if you’re a baby, but whatever) could be a substitute for fresh blueberries when I didn’t see any in the fridge. Yep, it could. 👏🏼👏🏼 —– #BeWELLSMOOTHIE recipe: 2 scoops @primalkitchenfoods collagen protein powder (hot tip: I prefer the Chocolate Coconut Collagen Fuel) 1 tablespoon ground flaxseed 1 tablespoon chia seeds 1 tablespoon almond butter (if no one’s looking I use extra…😬) 1 1/2 cups unsweetened almond milk Handful of fresh spinach Small handful of ice Very small handful of blueberries (please see almond butter. Also true here. 🤷🏻‍♀️) —– Mix all ingredients together in blender and enjoy.

A post shared by Jennifer Garner (@jennifer.garner) on

Pana atunci, afla ca vedeta te sfatuieste sa consumi doar fructe si legume organice si sa ai o dieta alimentara sanatoasa. Fosta sotie a lui Ben Aflleck (cu care are trei copii) sustine ca poti realiza aceasta reteta si cu fructe proaspete, dar si cu fructe inghetate (in acest caz, nu mai adauga gheata) si cu piure presat la rece de fructe.

Reteta de smoothie sanatos – descopera un smoothie facut de Jennifer Garner in fiecare dimineata la micul dejun

Vedeta a postat reteta de smoothie cu fructe si legume cu frunze verzi pe contul ei de Instagram. Iar specialistii People iti spun care sunt ingredientele de care ai nevoie pentru a obtine un smoothie cremos si sanatos, dar si satios. Potrivit vedetei, trebuie sa treci pe lista de cumparaturi urmatoarele ingrediente pentru un mic dejun sanatos si gustos:

  • 2 lingurite de pudra proteica cu colagen
  • 1 lingurita de seminte de in pudra
  • 1 lingurita de seminte chia
  • 1 lingurita de unt de migdale
  • 1 ½ cesti de lapte de migdale neindulcit
  • O mana de spanac verde proaspat sau alte vegetale
  • Gheata
  • Cateva afine sau fructe de padure

Tot ce trebuie sa faci este sa amesteci ingredientele in blender si sa savurezi aceasta reteta. Pofta buna!

Citeste si: Suc vs smoothie. Care e mai prietenos cu silueta?

Foto: Guliver