Micul dejun este prima masa a zilei si cea mai importanta, asa ca este esential sa ai in vedere cateva idei pentru un mic dejun sanatos, care te vor ajuta sa te mentii in forma intreaga zi, scrie greatist.com. Studiile arata ca este indicat sa-i asiguri organismului tau o parte din substantele nutritive si proteinele de care are nevoie pentru a functiona cum trebuie.

In primul rand, este important sa stii ca organismul tau are nevoie de proteine ca sa aiba energie intreaga zi. Potrivit medicilor, este recomandat ca la micul dejun sa consumi aproximativ 30 de grame de proteine.

Quesadilla cu legume si oua
Foto: avocadopesto.com

Idei pentru un mic dejun sanatos

Un consum ridicat de proteine la micul dejun te va ajuta sa te mentii in forma si sa ai energie pentru intreaga zi, asa ca poti sa tii cont de aceste idei pentru un mic dejun sanatos.

1. Quesadilla cu legume si oua

Aceasta reteta de quesadilla cu legume si oua este perfecta pentru a-ti incepe ziua cu o masa sanatoasa. O portie contine aproximativ 20 de grame de proteine. Este o reteta usor de preparat si nu necesita mult timp.

INGREDIENTE

cateva tortilla

3 oua

2 linguri ceapa rosie, tocata

3 linguri ulei de cocos

2 linguri coriandru, tocat

2 linguri ulei de masline extravirgin

sare si piper

o jumatate de avocado

o rosie, tocata

zeama de lamaie

PREPARARE

Intr-un bol, amesteca ouale, laptele de cocos si presara putina sare si piper. Adauga apoi ceapa tocata, rosia si coriandrul. Amesteca in continuare pana cand ingredientele se incorporeaza.

Pune o tigaie la incins, adauga uleiul de masline, apoi toarna compozitia si asteapta aproximativ trei minute. Foloseste o lingura de lemn ca sa amesteci ingredientele.

Imparte omleta pe fiecare tortilla, doar pe jumatate, apoi adauga cateva felii subtiri de avocado si putina zeama de lamaie. Impatureste bucatile de tortilla, apoi pune-le in tigaie si prepara-le cateva minute, la foc mic, pe fiecare parte. Pofta buna!