Shake-uri pentru masa musculara

Vizitele facute frecvent la sala de fitness nu te-au ajutat sa iti indeplinesti dorinta de a avea un corp tonifiat si suplu? Nu fi dezamagita pentru ca exista o solutie: shake-uri pentru masa musculara. Daca vrei sa iti atingi obiectivul, introdu cel putin o bautura proteica in dieta ta zilnica!

Proteinele sunt substante esentiale in dezvoltarea masei musculare si pot fi procurate din urmatoarele surse sanatoase: oua, somon, orez, fasole, naut si tofu. Este indicat sa iei o masa bogata in proteine cu 1-2 ore inainte de un antrenament fizic pentru a observa avantajele.

Asadar, inainte de sesiunea de sport, „inarmeaza-te”cu shake-uri pentru masa musculara. Iti asigura o senzatie de satietate, te incarca cu energie si sunt delicioase. Specialistii de la Muscle for life iti propun trei retete care vor deveni in curand secretul tau pentru obtinerea unei siluete frumoase.

Shake-uri pentru masa musculara: cum sa prepari cele mai bune retete

Invata din randurile urmatoare cum sa prepari cele mai bune retete de shake-uri pentru masa musculara. Desi sunt hranitoare si delicioase, nu iti recomand sa inlocuiesti o masa cu acestea. Foloseste-le doar pe post de supliment!

1. Shake proteic cu afine si kiwi

Informatii nutritionale/portie: calorii – 329, proteine – 13g, carbohidrati – 36g, grasimi – 18g

Combinatia dintre afine si kiwi poate parea incompatibila la inceput, dar rezultatul te va surprinde intr-un sens bun. Nu vei fi sedusa doar de gustul si aroma ingredientelor, ci si de rezultatele pe care le vei obtine in scurt timp.

Ingrediente: o jumatate de cana de afine, doua fructe kiwi, 3 linguri de seminte de canepa, 3 frunze de menta proaspete, un sfert de cana de lapte de migdale neindulcit, 4 cuburi de gheata (daca este vara)

Preparare

Mai intai, taie fructele de kiwi in jumatate. Apoi pune toate ingredientele in blender si amesteca totul pana obtii o compozitie omogena. Toarna in pahar, dupa care decoreaza cu o felie de kiwi (sper ca ai mai pastrat una!) si cateva frunze de menta.

2. Shake proteic cu mango

Informatii nutritionale/portie: calorii – 344, proteine – 14g, carbohidrati – 58g, grasimi – 9g

Printre shake-urile pentru masa musculara pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta se numara si cele pe baza de mango. Te vor incarca instant cu doza de motivatie de care ai nevoie dimineata pentru a face sport.

Ingrediente: o cana de mango taiat cubulete, 200g de tofu moale, o jumatate de banana, o jumatate de cana de lapte de migdale neindulcit.

Preparare

Tot ce trebuie sa faci pentru a te bucura de acest shake proteic este sa combini toate ingredientele intr-un blender. Apoi sa toarni in pahar si sa savurezi.

3. Shake proteic cu avocado si pudra Matcha

Informatii nutritionale/portie: calorii – 300, proteine – 22g, carbohidrati – 15g, grasimi – 18g

Ingrediente: o jumatate de lingurita de pudra ecologica Matcha, 200 ml de lapte de migdale neindulcit, o jumatate de avocado

Preparare

Amesteca toate ingredientele pana obtii o bautura cu consistenta cremoasa, apoi toarn-o in pahar si consum-o.
Poti sa mai prepari diferite retete de shake-uri pentru masa musculara pornind de la aceasta baza. Spre exemplu, poti sa mai adaugi ingrediente ca: seminte de chia, seminte de susan si diferite fructe. In plus, ca sa obtii un gust mai dulce, poti sa pui si putin sirop de artar.

Citeste si: Retete de smoothie sanatoase.

FOTO: Guliver