Parerea medicului: Alimentele pe care sa nu le mai consumi niciodata.

Alimentele pe care sa nu le mai consumi niciodata contin mult zahar si substante nocive pentru organism. Pe unele dintre ele, cum ar fi cerealele sau briosele, le-ai fi putut crede sanatoase!

Doctorul Taz Bhatia, profesor specializat in combinarea medicinei generale cu practicile holistice, a scris pentru Mindbodygreen.com despre mai multe alimente pe care le considera nocive pentru organism. Dupa ce a testat o perioada mai lunga de timp diferite feluri de mancare, si-a dat seama care sunt cele care ii inrautatesc starea de spirit si starea fizica. Si a facut o scurta lista cu alimentele pe care sa nu le mai consumi niciodata, bazandu-se pe propria lui experienta.

Care sunt alimentele pe care sa nu le mai consumi niciodata

1. Cola dietetica

Multa lumea – mai ales femeile care vor sa slabeasca – se amagesc band cola fara zahar, dietetica. Insa nu realizezi decat cand e tarziu cat de tare iti afecteaza stomacul aceasta bautura. In plus, iti modifica apetitul si iti influenteaza nivelul de insulina din sange. Cola dietetica iti poate da multe probleme de sanatate!

2. Mancarurile congelate

Mancarurile congelate pe care doar trebuie sa le incalzesti in microunde sunt la indemana. Le iei de pe raft si le poti manca in 10 minute. Din pacate, si cele care par cel mai sanatoase sunt pline de sare, cauzand retentie de apa, crestere in greutate si probleme ale rinichilor. Si sarea influenteaza insulina!

3. Cereale

Printre alimentele pe care sa nu le mai consumi niciodata se afla si cerealele. Nu toate, ci cele pline de zahar. Sunt periculoase mai ales pentru copii, care vor deveni mai agitati si vor suferi de deficit de atentie. Combinatia de carbohidrati rafinati si zahar ar trebui exclusa din alimentatie!

4. Mancarea care contine glutamat de monosodiu

Multa lume, in cautarea unui gust cat mai pregnant, alege sa manance in oras tot felul ce mancaruri condimentate. Cum ar fi mancarea chinezeasca, plina de glutamat de monosodiu, care este un aditiv alimentar. Acesta afecteaza greutatea, tractul digestiv si acuitatea mentala.

5. Gogosi glazurate

Gogosile glazurate sunt imbietoare si tentante. Mai ales cand esti pe fuga sau cand lucrezi mult si simti nevoia de ceva dulce. Daca le privesti ca pe o solutie la oboseala si stresul cu care te confrunti, mai gandeste-te! Dupa ce mananci doua gogosi iti va lua cel putin o ora sa iti revii din somnolenta!

6. Briose

Nu vorbesc despre briosele facute de tine, acasa, in care stii ce ingrediente pui. Ci de cele din supermarket. Poate par mai sanatase decat gogosile, dar o briosa are aproximativ 1000 de calorii si mult zahar, care iti va da peste cap insulina.

FOTO: Guliver

Citeste si: Alimentele care scad glicemia. Pune pret pe sanatate!