dieta anti anxietate

Dieta anti anxietate te poate ajuta sa scapi de multe neplaceri. De palpitatii, de ceata care iti acopera mintea, de starea de alerta permanenta si de atacurile de panica pe care le resimti, daca treci printr-o perioasa stresanta.

Exista momente in viata noastra cand problemele se aduna, cand stresul ne invadeaza cotidianul si, daca este lasat sa-si faca de cap, incepem sa simtim palpitatii, stari de irascibilitate, temeri, frica nejustificata ca se va intampla ceva rau, o stare de alerta generala, insomnii.

Si eu am trecut prin perioade de anxietate si mi-as fi dorit atunci sa gasesc mai multe informatii care sa ma ajute. In timp, am descoperit ca meditatia ma ajuta, renuntarea la obiceiurile negativiste de asemenea, precum si blocarea persoanelor toxice. Exista chiar si o dieta anti anxietate.

Si pentru ca atunci cand treceam prin clipele mele dificile nu am gasit prea multe informatii, acum am cautat solutii la indemana, care alaturi de alte tratamente si practici de relaxare te pot ajuta sa te linistesti.

Stiu, atunci cand ai un atac de panica tocmai asta nu vrei sa auzi: “Linisteste-te!”. Nu-ti voi spune nici eu asta, insa iti voi enumera cateva sfaturi pentru o dieta anti anxietate, pe care am gasit-o pe Mind Body Green.

Autoarea acestui material de pe Mind Body Green a trecut si ea prin momente de anxietate, si la ea, ca si in cazul meu, anxietatea se manifesta seara, cand avea insomnii. A considerat dupa mai multe nopti nedormite ca ar putea sa incerce dieta anti anxietate timp de o saptamana.

Cum arata dieta anti anxietate

Fiecare dimineata incepe cu un mic-dejun anti-anxietate. Mai precis cu un smoothie Zen care include lapte de cocos, chefir, pudra proteica de canepa, coacaze organice, muguri de lavanda si extract de valeriana.

Dieta anti anxietate continua cu pranzul, ce consta intr-o salata multi-vegetala. Salata anti anxietate contine spanac, morcovi cruzi, ceapa verde, avocado si broccoli, completate de piept de pui la gratar, ulei de masline, lamaie si sare de Himalaya.

Intre pranz si cina, poti consuma o gustare cu nuci. La cina savura orez cu conopida, legume cu frunze verzi si somon salbatic. In dieta anti anxietate este recomandat sa inlocuiesti cafeaua cu ceai de plante.

Vei avea mai multe energie si te vei simti grozav!

In primul rand, faptul ca te intorci la tine si ca faci acest lucru pentru tine te ajuta sa mai diminuezi anxietatea. In al doilea rand, toate culorile legumelor sanatoase aduc un plus de veselie. Nu in ultimul rand, faptul ca iti gatesti mancarea si petreci timp cu tine te va ajuta sa scapi de anxietate.

Renuntarea la cafea te ajuta, intrucat aceasta intretine starea nervoasa. Dieta anti anxietate te va ajuta sa dormi mai bine, sa scapi de insomnii. Contribuie desigur si preparatele pe baza de lavanda!

Pana la urma, orice “dieta” in care este recomandat sa petreci timp cu tine, pentru tine, iti va reduce anxietatea. Si asta o spun din proprie experienta, pentru ca noi, anxiosii, suntem atat de predispusi sa ne investim energia in binele celorlalti, incat uitam de noi.

Citeste si: Anxietatea si viata sexuala: ce legatura exista intre frica si orgasm

Foto: Guliver