Secretele lui Kendall Jenner

Kendall Jenner are un program foarte incarcat: este topmodel, star de televiziune, designer, imaginea Estee Lauder, scriitoare si lista este mult mai lunga de atat. Cu toate acestea, bruneta din clanul Kardashian isi gaseste mereu timp sa faca un antrenament de 11 minute in fiecare zi, ca sa arda caloriile si sa mentina in forma. Iata secretele lui Kendall Jenner pentru un corp perfect!

unpublished by @mertalas + @macpiggott

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

Spanish Vogue by @miguelreveriego

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

Zilele trecute, sora mai mica a lui Kim Kardashian a postat pe site-ul sau cum arata antrenamentul de 11 minute pe care il face zilnic acasa, pe pasi, astfel incat sa aiba forme de invidiat, scrie harpersbazaararabia.com. Acest program de exercitii este ideal atunci cand calatoresti sau nu ai chef sa mergi la sala.

there's no crying in baseball

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

Secretele lui Kendall Jenner ca sa aiba un corp tonifiat? Vedeta face 13 exercitii in total: sapte exercitii tip plank sau, in traducere, plansa, si cinci tipuri de abdomene. Acest antrenament care nu trebuie sa dureze mai mult de 11 minute arde in special grasimile de la nivelul abdomenului si coapselor.

cool, now i need a vaca

A post shared by Kendall (@kendalljenner) on

Secretele lui Kendall Jenner: trup de inger in doar 11 minute

Ca sa fie mai clar care sunt secretele lui Kendall Jenner pentru a se mentine in forma, vedeta a postat un video pe Youtube cu exercitiile pe care le face.
Pasul 1. Plank pe antebrat, 30 de secunde.
Pasul 2. Plank cu bratele intinse, 30 de secunde.
Pasul 3. Plank pe o parte, 15 secunde.
Pasul 4. Plank pe o parte si cotul trebuie sa atinga genunchiul, ca in video. Trebuie sa faci cinci repetari pe fiecare parte a corpului.
Pasul 5. Tot din pozitia plansa, ridica cate un brat, apoi cate un picior, timp de 15 secunde.
Pasul 6. Stai sprijinita pe antebrate, tot in pozitia plank, si misca corpul in fata si in spate, timp de 15 secunde.
Pasul 7. Tot din pozitia plank, adu fiecare genunchi la cot, cate cinci repetari pe fiecare parte.
Pasul 8. Abdomene standard, 20 de repetari.
Pasul 9. Crunch-uri bicicleta. Stand asezata pe spate, pune degetele de la ambele maini pe tampla si ridica-te intorcand cotul si ridicand piciorul opus pana cand cotul aproape atinge genunchiul, apoi repeti miscarea cu cealalta mana si atingi celalalt picior. Exerccitiul nu trebuie sa dureze mai mult de 30 de secunde.
Pasul 10. Crunch-uri verticale – stai pe spate, fa abdomene scurte cu picioarele ridicate, timp de 20 de secunde.
Pasul 11. Stai pe spate, avand corpul drept, tine mainile la tample, adu piciorul drept in fata, langa mana. Apoi ai grija sa revii la pozitia de start si repeta exercitiul doar ca de aceasta data adu in fata piciorul stang. Trebuie sa repeti exercitiul de 15 ori.
Pasul 12. Abdomene rasucite, 15 reprize.
Pasul 13. Ridicari de picioare, de 15 ori fiecare picior.

Daca ti-a placut articolul cu secretele lui Kendall Jenner: trup de inger in doar 11 minute, citeste si: Ce exercitii face Dakota Johnson, actrita din Fifty Shades of Grey, ca sa slabeasca.

Foto si video: Guliver/Instagram/Youtube