smoothie de cirese

Acest smoothie de cirese este o solutie grozava pentru accelerarea procesului de eliminare a apei din organism. Ciresele sunt bogate in potasiu si sarace in sodiu, astfel incat tin sub control nivelul lichidelor din corp, in vreme ce telina – un alt ingredient al acestui smoothie de cirese – este un diuretic eficient. Ea ajuta la eliminarea reziduurilor din organism si combate retentia lichidelor.

Un alt ingredient necesar in preparareai retetei de smoothie de cirese este iaurtul natural.  Acesta este o sursa importanta de proteine, care ajuta la arderea grasimilor din organism, mentinand totodata masa muscular. Astfel corpul tau isi va recapata supletea.

Smoothie de cirese

INGREDIENTE

115 g de cirese, fara samburi

1 lamaie

2 tulpini de telina

4 linguri de iaurt natural degresat

PREPARARE

Se storc ciresele, merelem lamaia si telina, apoi se toarna sucul intr-un blender, impreuna cu iaurtul, si se amesteca pana ce se omogenizeaza.

Beneficii pentru sanatate

Iaurtul natural contine bacterii benefice care contribuie la mentinerea echilibrului acid-alcalin din corp si contribuie la intarirea imunitatii si la usurarea digestiei. O sursa buna de triptofan (precursorul hormonului fericirii, serotonina), iaurtul natural te poate binedispune, pentru a-ti mentine motivatia de a pierde din kilogramele nedorite.

Nutrienti, pentru o portie de smoothie de cirese: calorii – 110 kcal; proteine – 5g; carbohidrati – 21,4 g (din care 20,4 g zaharuri); grasimi 1 g.

Daca ti-a placut, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!

Poti afla, de asemenea, si cum poti obtine un smoothie perfect – cateva retete simplu de preparat si cu foarte putine calorii – dar si care este cel mai bun smoothie pe care sa il consumi dupa ce ai facut sport, astfel incat efectele sa se faca simtite in scurt timp si sa dureze cat mai mult. 

Foto: Guliver