4 exercitii care te ajuta sa fii in forma. Reseteaza-ti antrenamentul!

Specialistii in fitness sunt de parere ca este usor sa faci acasa cateva exercitii care te ajuta sa fii in forma. Trebuie sa ai vointa si sa iti doresti sa obtii cele mai bune rezultate! Un program de antrenament bine pus la punct este special gandit pentru a te scapa de kilogramele nedorite, scrie self.com.

Daca nu ai suficient timp sa mergi la sala sau sa te antrenezi mai mult, este suficient sa faci aceste patru exercitii care te ajuta sa fii in forma! Fa cat mai multe flotari si ai grija sa le combini cu cateva exercitii care te ajuta sa iti lucrezi toata masa musculara.

4 exercitii care te ajuta sa fii in forma

1. Exercitii cu gantere pentru brate

Stai in picioare, in pozitie dreapta, avand doua gantere in maini. Tine mainile spre interiorul corpului si coatele indoite, astfel incat bratele sa fie in linie cu umerii. Indoaie usor soldurile si executa o genuflexiune, timp in care te ajuti de greutatea ganterelor. Incearca sa te apropii cat mai mult de sol in momentul in care executi genuflexiunea. Revino la pozitia initiala si ridica ganterele deasupra umerilor. Repeta miscarea si incearca sa executi doua sau trei seturi a cate zece miscari.

2. Sarituri pe loc

Stai in picioare, in pozitie dreapta, cu picioarele usor departate de corp. Executa o saritura pe loc, avand piciorul stang intins in fata, iar piciorul drept in spate. Genunchii trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade. Executa in continuare sarituri pe loc, alternand piciorul de sprijin. Incearca sa faci cat mai multe sarituri pe loc.

3. Ridicari in V

Acest exercitiu este destul de simplu, dar foarte eficient. Stai intinsa pe spate, cu mainile si picioarele pe saltea. Incordeaza abdomenul si ridica mainile si picioarele, astfel incat acestea sa formeze litera “V”. Revino in pozitia de start, odihneste-te doua secunde, apoi repeta miscarea. Incearca sa faci cat mai multe repetari.

4. Flotari cu sarituri

Flotarile te ajuta sa te mentii in forma si sa iti lucrezi mai multe grupe de muschi. Incepe din pozitia de flotare, cu picioarele intinse pe saltea si mainile sprijinite pe saltea. Picioarele trebuie sa fie usor departate de bazin. Asigura-te ca ai bazinul usor ridicat, indoaie coatele, executa o flotare, apoi impinge-te in brate, astfel incat sa ajungi in pozitia verticala. Din aceasta pozitie, executa o saritura cu mainile ridicate spre tavan. Revino in pozitia de start si executa cat mai multe flotari cu sarituri.

Care este durata optima pentru aceste exercitii

Poti sa acorzi un minut pentru fiecare exercitiu in parte sau poti sa acorzi doua minute pentru fiecare exercitiu in parte. Incearca sa faci cat mai multe repetari din fiecare exercitiu, astfel incat timpul de antrenament sa fie de zece minute. Dupa ce te-ai antrenat timp de zece minute, poti sa continui antrenamentul cu primele trei exercitii. Scopul tau este sa faci cat mai multe flotari, dar nu trebuie sa te extenuezi. Alterneaza exercitiile si, daca nu te simti in forma, nu te forta sa faci prea multe flotari din prima zi de antrenament.

Daca ti-a placut articolul cu 4 exercitii care te ajuta sa fii in forma, iata si un articol cu exercitii pentru toate grupele de muschi. Le poti face acasa!

Foto: Guliver