5 exercitii Pilates pe care le poti face oriunde

Sa te mentii in forma, sa ai o piele tonifiata si un corp de invidiat nu este foarte greu, trebuie doar sa-ti formezi o rutina si vei obtine rezultatele dorite in cel mai scurt timp posibil. Exercitiile Pilates nu sunt facute doar pentru a fi executate la sala, poti sa incerci cateva exercitii Pilates pe care le poti face oriunde, scrie mindbodygreen.com.

Indiferent care sunt motivele pentru care nu ai suficient timp sa mergi la sala sau sa faci mai mult sport, daca vrei sa te mentii in forma si sa arati bine, poti oricand sa incerci aceste exercitii Pilates pe care le poti face oriunde!

Exercitii Pilates pe care le poti face oriunde

1. Exercitii pentru picioare

Aceste exercitii sunt perfecte pentru a scapa de celulita si pentru a te mentine in forma, iar partea buna este ca poti sa le exersezi oriunde. De exemplu, daca te afli in parc, sprijina-ti palmele pe un gard, lasa-ti greutatea pe piciorul stang si tine piciorul drept indoit, ridicand talpa spre cer. Pastreaza capul drept si privirea inainte. Repeta de zece ori pentru ambele picioare.

2. Fandari

Fandarile sunt foarte usor de executat si te ajuta sa te mentii in forma. In plus, le poti face oriunde. Daca iti doresti sa faci un efort mai mare, poti sa faci aceste exercitii pe scari, in parc. Indoaie genunchii si asigura-te ca acestia formeaza un unghi de 90 de grade. Genunchiul din fata trebuie sa fie in linie cu glezna, iar cel din spate nu trebuie sa atinga pamantul. Lasa-ti toata greutatea pe genunchiul din fata, tine spatele drept si umerii in spate. Repeta de 30 de ori pentru ambele picioare.

3. Exercitii oblice

Poti sa faci exercitii oblice oriunde – pe saltea, pe banca sau chiar si la plaja. Stai cu corpul intr-o parte, sprijina-te intr-o mana, intinde-ti picioarele si intinde cealalta mana spre cer. Umarul trebuie sa stea exact deasupra incheieturii. Incearca sa mentii aceasta pozitie timp de 15 sau 20 de secunde, apoi repeta exercitiul pe cealalta parte. Repeta de zece ori pentru ambele parti. Daca vrei ca exercitiul sa fie mai intens, poti sa aduci pe rand genunchii la piept.

4. Exercitii pentru un abdomen plat

Stai intinsa pe spate, cu mainile pe langa corp si picioarele drepte. Incepe sa te ridici incet, incercand sa tii privirea in fata, abdomenul incordat si mainile intinse in fata astfel incat sa formeze un unghi de 45 de grade fata de podea. Ridica picioarele si adu-le spre piept. Picioarele si mainile trebuie sa fie intr-o pozitie paralela. Mentine pozitia timp de zece secunde.

5. Exercitii pentru triceps

Aceste exercitii sunt foarte eficiente pentru ca le poti face oriunde. Pozitioneaza-ti corpul la o distanta mica de o banca sau un scaun si tine mainile pe banca, avand coatele indoite si umerii drepti. Stai cu posteriorul cat mai aproape de marginea bancii sau scaunului si indoaie picioarele astfel incat genunchii sa formeze un unghi de 90 de grade. Lasa-ti corpul in jos, avand coatele usor indoite si umerii lasati, apoi ridica-ti corpul, avand coatele intinse si umerii drepti.

Iata si cateva exercitii pentru un posterior perfect!

Daca ti-a placut acest articol, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!

Foto: Guliver