Pages: 1 2

Cunoscuta antrenoare de fitness Cori Gramescu este invitata Andreei Raicu la Conferinta Traieste frumos Sport pentru corp frumos si armonios. Pana la intalnirea de pe 21 aprilie, am provocat-o sa ne raspunda la cateva intrebari a caror clarificare este esentiala pentru o rutina sportiva eficienta.

Antrenoarea de fitness Cori Gramescu va fi invitata Andreei Raicu la Conferinta Traieste frumos Sport pentru corp frumos si sanatos, din 21 aprilie, ora 18.30, de la Connect Hub.

Pana cand vei avea ocazia sa o cunosti personal pe Cori Gramescu la conferinta de fitness si sa afli raspunsul la intrebarile care te framanta legate de rutina sportiva, am invitat-o sa faca lumina in cateva “subiecte fierbinti” legate de antrenamente personalizate si obiective sportive. Despre toate acestea, plus multe alte teme, inclusiv dieta, antrenoarea Cori Gramescu va vorbi pe larg la Conferinta Traieste frumos.

Te poti inscrie la conferinta aici, taxa de participare este 65 Lei. Locurile sunt limitate!

Care ar trebui sa fie, in opinia ta, rutina sportiva a oricarei persoane?

Cori Gramescu: Cred ca in primul rand rutina sportiva trebuie sa promoveze o imbunatatire a starii de sanatate, a armoniei musculare si posturale, dar si un echilibru estetic. As spune ca ar trebui sa fie un program de antrenament variat, care sa includa exercitii pentru imbunatatirea rezistentei cardiovasculare si a motricitatii (inot, alergare, taebo, box, aerobic). Mai avem nevoie de mobilitate si echilibru postural, deci o ora serioasa de Pilates sau Yoga este esentiala in orice program de sport. Iar pentru imbunatatirea calitatii musculare avem nevoie de un antrenament cu greutati sau cu greutatea propriului corp.

Cata vreme executam exercitiile corect, mentinem intensitatea programelor de sport si ne adaptam complexitatea miscarilor pe masura ce progresam in antrenament, suntem pe un drum bun, care ne va modela un corp armonios.

Cori Gramescu: “Asteptarile celor care adera la un obiectiv de fitness sunt nerealiste”

Care sunt cele mai importante obiective pe care ai constatat ca si le pun femeile cand incep un program de antrenament?

Cori Gramescu: Multe dintre clientele mele isi doresc sa ajunga la un aspect muscular putin definit, nevoluminos si neacoperit de un strat adipos semnificativ.

Pentru ca un antrenament de fitness sa functioneze, trebuie sa te documentezi

In traducere tehnica, ele vizeaza, in realitate, o imbunatatire a compozitiei corporale, corelata cu mentinerea unei linii estetice feminine si neagresive. Mai sunt persoane care au obiective strict legate de performanta de antrenament. Acestea sunt directionate spre performanta la un maraton, imbunatatirea tehnicii de inot sau a abilitatilor in dans ori balet. Si exista intotdeauna segmentul de persoane care isi doresc sau au nevoie sa slabeasca, sa isi schimbe complet regimul de viata si alegerile de lifestyle.

Cat de nerealiste sunt, in general, asteptarile cuiva care incepe un program de antrenament prin raport cu scopurile urmarite? Unde apar greselile?

Cori Gramescu: O cutuma a marketingului de fitness spune ca succesul comercial al unui program de fitness si dieta este direct proportional cu gradul de dificultate, nesiguranta si nerealism pe care il ofera acel program. In general, asteptarile celor care adera la un obiectiv de fitness sunt nerealiste in raport cu durata de timp necesara pentru a le obtine si nerealiste in raport cu efortul care trebuie depus.

Greseala principala apare in virtutea promovarii intense a ideii ca se poate slabi repede si fara efort sau ca dureaza 3 saptamani sa iti construiesti patratele pe abdomen. De asemenea, unii oameni pierd din vedere faptul ca e nevoie de timp pentru a invata sa lucrezi corect si ca, odata atins pragul de rezistenta fizica, programul trebuie schimbat si intensitatea de lucru trebuie sa creasca, pentru ca organismul nostru se adapteaza relativ usor la efort.

Citeste in continuare care sunt cele mai mari greseli pe care e posibil sa le faci la antrenamente

Pages: 1 2