sport distractiv alegare

Daca nu asociezi sub nicio forma ideea de a face sport distrandu-te cu realitatea, inseamna ca esti pe un drum gresit! Exercitiile fizice, miscarea trebuie sa-ti aduca bucurie si sa-ti usureze viata, nu sa o faca si mai complicata! Iata cum sa faci sport distractiv!

Sportul, secretul unei vieti echilibrate, menit sa te elibereze de stresul de la job si de grijile cotidiene, devine o problema in sine uneori, cand poate nu ai chef sa faci miscare. Pentru zilele in care desi stii ca e spre binele tau sa nu sari peste „portia“ de miscare, totusi nu ai tragere de inima, am gasit patru solutii pentru sport distractiv care sa te scoata din impas!

Sport distractiv – Porneste muzica

Un cantec preferat pe care sa-l asculti in casti iti poate imbunatati performantele si te ajuta sa cresti intensitatea la care practici sportul. Mai mult, unele cuvinte din versurile pe care le-ai putea asculta te pot stimula sa dai tot ce ai mai bun din tine!
Totodata, ritmul muzicii te poate ajuta sa te sincronizezi la antrenamente. Pe de alta parte, trebuie sa ai grija sa nu devii prea dependenta de muzica sau de televizor, pentru ca in cazul acesta risti sa-ti distraga atentia de la ce trebuie sa faci, de fapt, bine: sport.

O ora de alergat afara te poate scapa de pana la 780 de calorii

Sport distractiv afara

Nu e nevoie de stiinta pentru a cadea de acord ca o sesiune de jogging prin padure este mai antrenanta si placuta decat una pe banda de alergat, dar pe langa asta mai sunt avantaje pe care merita sa le iei in calcul, cum e faptul ca exercitiile in aer liber combat starile de tensiune, furie si depresie, facandu-te sa te simti mai energica si astfel faci sport distrandu-te.
Nu macar nu trebuie sa urci pe cel mai inalt munte pentru a beneficia de sportul in aer liber. In orice caz, e bine sa stii ca o ora de drumetii arde 530 de calorii, in vreme ce una de alergat afara te poate scapa de pana la 780 de calorii. In cateva cuvinte, natura este terapeutica.

Sport distractiv – Motiveaza-te singura

Incearca sa te incurajezi si sa te motivezi in momentele de cumpana, dar ai grija sa fii inconjurata de oameni pozitivi, care sa te stimuleze sa faci sport. Spre exemplu, atletii obtin rezultate mai bune daca in jurul lor, pe trase, vad fete vesele, in loc de oameni tristi – spun cercetarile. Totodata, un studiu facut pe un grup de biciclisti care au vazut pe traseu atat tristete, cat si veselie, acompaniate fie de cuvinte de incurajare sau de dezamagire, a aratat ca cei expusi factorilor pozitivi au pedalat cu trei minute mai mult decat ceilalti.

Sport distractiv – Ia pe cineva cu tine

Sa ai pe cineva alaturi in timpul antrenamentului poate fi un aliat de nadejde. Studiile indica faptul ca o femeie are de cinci ori mai multe sanse sa respecte un program de sport daca este implicata o alta persoana apropiata, precum partenerul de viata, mama, sora, prietena. Suntem facuti pentru a socializa si asta explica succesul celor care fac fitness in grup, care stimuleaza camaraderia, spiritul de colaborare, responsabilitatea si ideea de competitivitate.

Citeste si La ce scuze apeleaza femeile ca sa nu mearga la sport.