Exercitii care te ajuta sa te mentii in forma

Nu incape nicio indoiala atunci cand vine vorba despre conditia fizica: cea mai simpla metoda sa te mentii in forma este sa alergi, scrie mindbodygreen.com. Este o activitate foarte sanatoasa, care te elibereaza de stres si iti permite sa slabesti. Cu toate acestea, exista si alte exercitii care te ajuta sa te mentii in forma. 

Daca nu ai un parc aproape de casa sau iti este greu sa ajungi la sala ca sa alergi pe banda, poti sa optezi pentru alte exercitii care te ajuta sa te mentii in forma si sunt la fel de eficiente. In plus, le poti face oriunde, sunt foarte usoare si te ajuta sa ai energie pentru intreaga zi.

Exercitii care te ajuta sa te mentii in forma

1. Sariturile pe loc

Sariturile pe loc sunt un exercitiu pe care il poti face oricand si care iti pune in miscare metabolismul. Sunt destul de solicitante, asa ca este posibil sa obosesti dupa primele 15 minute si sa transpiri destul de mult. Atunci cand sari pe loc, trebuie sa stii ca foarte important este sa alternezi miscarile de pe un picior pe altul si sa te concentrezi asupra respiratiei, ca si cum ai urca scarile foarte repede.

2. Sariturile pe lungimi scurte

Daca vrei sa arzi foarte multe calorii intr-un timp foarte scurt si sa ai picioare de invidiat, sariturile pe lungimi scurte sunt raspunsul! Dupa ce ai facut incalzirea, aloca aproximativ 15 sau 20 de minute pentru cateva sarituri pe lungimi scurte. Este indicat sa faci cateva sarituri legate, ca si cum ai fi la intrecere cu cineva. Foarte important este sa incerci sa iti aduci genunchii cat mai aproape de piept in momentul in care executi miscarile.

3. Sariturile cu coarda

Sariturile cu coarda sunt un exercitiu foarte bun de cardio. Acestea te ajuta sa arzi foarte multe calorii intr-un timp foarte scurt si le poti face oriunde, este suficient doar sa ai o coarda si un minimum de spatiu. Poti sa imbini diferite stiluri de sarituri cu coarda. Pe internet gasesti foarte multe tutoriale utile. Mai mult, daca iti doresti sa fii intr-o forma mai buna, poti sa alergi pe distante scurte in timp ce executi sariturile cu coarda.

4. Sarituri pe loc cu genunchii la piept

Inlocuieste sariturile cu coarda cu sariturile pe loc cu genunchii la piept. Aceste exercitii sunt putin mai greu de executat si implica foarte mult efort, asa ca nu este recomandat sa te fortezi prea mult. Poti sa faci acete sarituri timp de zece minute. Spre deosebire de primul exercitiu, acum nu mai trebuie sa alternezi sariturile de pe un picior pe altul. Sari cu ambele picioare in acelasi timp si ai grija sa aduci genunchii cat mai aproape de piept.

5. Sariturile lungi

Acest exercitiu te va ajuta sa iti formezi muschii si sa ai picioare puternice. Incearca sa sari pe distante cat mai lungi. Exercitiul trebuie sa dureze aproximativ 15 sau 20 de minute si este suficient cat sa te ajute sa te mentii in forma si sa iti pui metabolismul la lucru. Daca nu ai suficient spatiu in casa, poti sa mergi intr-un parc.

Iata si un articol despre exercitii de respiratie care te ajuta sa slabesti!

Daca ti-a placut acest articol, da-ne un like pe pagina noastra de Facebook si vei afla si mai multe informatii interesante! 

Foto: Guliver