Vrei sa iti sculptezi corpul, dar nu ai suficient timp sa mergi la sala? Nu trebuie sa iti faci griji! Poti sa incerci acasa cateva exercitii pentru brate si abdomen, scrie self.com. Sunt usor de facut si te pot ajuta sa obtii rapid rezultatele dorite!

Exercitiile de tip plansa sau plank iti lucreaza bratele si abdomenul in acelasi timp. Sunt mai eficiente decat abdomenele si iti intaresc musculatura spatelui, asa ca ai foarte multe motive sa le pui in practica!

Tips

Pentru a obtine cele mai bune rezultate, este important sa faci 10 repetari din fiecare exercitiu.

Exercitii pentru brate si abdomen care te ajuta sa te mentii in forma

1. Miscari laterale eficiente

Incepe din pozitia clasica de flotare, cu picioarele departate, fara a depasi linia soldurilor. Intinde bratele, ridicand corpul de la sol, si tine palmele pe saltea. Incepe sa te misti in dreapta. Este recomandat sa faci cinci miscari in partea dreapta si cinci miscari in partea stanga.

2. Pentru brate tonifiate

Este bine sa incepi tot din pozitia de flotare, cu bratele si picioarele intinse, apoi indoaie cate un brat, astfel incat cotul sa ajunga la sol. Executa aceste miscari pe rand.

3. Cum lucrezi muschii abdomenului

Tine bratele si picioarele intinse, in pozitia de flotare, cu trunchiul ridicat. Abdomenul trebuie sa ramana incordat. Incepe sa departezi picioarele, apoi sa le apropii. Poti sa faci acest exercitiu intr-un ritm lent sau alert, cel putin 10 repetari.

4. Exercitii cu greutati

Pentru a executa acest exercitiu, trebuie sa incepi din pozitia de flotare, cu bratele si picioarele intinse, avand trunchiul ridicat. Tine cate o greutate in fiecare mana (este recomandat sa nu depaseasca cinci kilograme). Ridica o mana spre piept, in timp ce te sprijini in cealalta. Lasa greutatea jos si executa miscarea cu cealalta mana.

5. Antrenament intensiv

Pentru aceste exercitii, trebuie sa incepi din pozitia de abdomene, insa posteriorul trebuie sa fie mai sus decat nivelul soldurilor, iar bratele usor indoite. Indoaie genunchiul si adu-l spre piept, apoi intinde-l in spate, cat de mult poti. Este indicat sa faci doua repetari pe acelasi picior, timp in care genunchiul sa atinga ambele coate. Executa miscarile si cu celalalt picior.

 Citeste si trucuri pentru un metabolism bun.

Daca ti-a placut acest articol, da like pe pagina noastra de Facebook sau aboneaza-te la newsletter si o sa gasesti acolo si mai multe astfel de informatii!

Foto: Guliver