Exercitii pentru gambe subtiri

Nu exista o bagheta cu puteri magice care sa iti faca picioarele mai lungi intr-o secunda, dar exista exercitii pentru gambe subtiri. Executate corect, aceste metode vor oferi cu timpul impresia ca ai, intr-adevar, picioarele mai lungi.

Scapa de complexul gambelor groase! De acum, vei putea sa porti cu incredere fuste si rochii mai scurte si pantaloni mulati. Vestea buna este ca nu trebuie sa te angajezi in sesiuni chinuitoare de exercitii fizice, pentru ca expertii de la slism.com ne impartasesc cateva solutii simple pentru obtinerea unor picioare sexy, demne de coperta unei reviste.

Cum iti dai seama ca, intr-adevar, ai nevoie de exercitii pentru gambe subtiri?

Inainte de a incepe antrenamentul pentru gambe groase, descopera in ce categorie de mai jos te incadrezi. S-ar putea sa descoperi ca te ingrijorezi degeaba in privinta acestei zone a corpului tau. Spre exemplu, gambele pot parea mai groase si daca nu sunt tonifiate. Iti va fi mai usor sa atingi rezultatele dorite in acest caz!

Lupta mai mare va fi daca ai gambele mai proeminente din cauza tesutului adipos. Aici nu vor fi suficiente doar exercitiile pentru subtierea gambelor, ci va trebui sa fii mult mai atenta la dieta pe care o ai.

5 exercitii pentru gambe subtiri

Nu orice exercitii pentru gambe conduc la subtierea acestora, asa ca trebuie sa ai grija pe care mizezi atunci cand optezi pentru un anumit tip de antrenament.

  1. Ridicari pe varfuri

Tine picioarele usor departate si realizeaza ridicari pe varfuri. Indoaie usor genunchii si tine bratele in fata. Pulseaza la fiecare ridicare. Realizeaza 3 seturi a cate 10 repetari.

  1. Ridicari de gambe de pe scaun

Alte exercitii pentru gambe subtiri pe care le poti efectua sunt cele care necesita asezarea pe un scaun. Optional, pentru rezultate mai bune, prinde niste saculeti de nisip la picioare. Ridica gambele de 10 ori de la sol mentinand aceeasi pozitie. Realizeaza 3 seturi.

  1. Sarituri in fata si in spate

Alege un loc din casa in care te poti misca in voie, apoi realizeza scurte sarituri in fata si in spate alternativ, cu cate un picior. Apleaca-te cu tot corpul in fata, apoi revino la pozitia initiala. Realizeaza timp de un minut, apoi ia o scurta pauza inainte de a incepe setul urmator. Se realizeaza 3 seturi cu acest tip de exercitii pentru subtierea gambelor.

  1. Genuflexiuni

Clasicele genuflexiuni se numara printre cele mai bune exercitii pentru subtierea si tonifierea gambelor, astfel ca ar trebui sa le acorzi toata increderea ta. Realizeaza cate 3 seturi a 10 repetari cel putin de trei ori pe saptamana.

  1. Ridicarea picioarelor in fata

Stai dreapta si ridica pe rand cate un picior in fata. Incordeaza muschii gambelor si incearca sa iti mentii echilibrul in acest timp. Realizeaza exercitiul de 15 ori, dupa care schimba piciorul si efectueaza aceeasi miscare.

Alte solutii pentru subtierea gambelor

Pe langa exercitiile pentru subtierea gambelor, mai poti sa apelezi si la alte metode care te vor ajuta sa obtii picioare mai frumoase.

  • Maseaza dupa fiecare dus gambele cu ulei de cocos. Astfel vei favoriza eliminarea lichidelor acumulate in tesuturi ce confera impresia de picioare mai groase.
  • Consuma alimente bogate in potasiu ce lucreaza de la interior: spanac, avocado, banane, etc.
  • Bea mai multe lichide si limiteaza consumul de sare.
  • Inainte de a merge la somn, fa rotatii ale gambelor in fiecare seara. Din pozitia culcat, efectueaza 10 rotatii pe fiecare picior. Acest truc imbunatateste circulatia si tonifiaza pielea.
  • Dormi cu picioarele ridicate pe o perna pentru a preveni umflarea acestora.

Fa-ti o rutina din realizarea acestor exercitii pentru gambe subtiri si vei fi mandra de picioarele tale de acum incolo. Nu uita ca si alimentatia joaca un rol important, astfel ca trebuie sa fii mai atenta la ceea ce mananci.

Citeste si: Cat dureaza sa vezi rezultatele exercitiilor fizice?

Foto: Guliver