Exercitii usoare pentru crampe menstruale sunt destule, asa ca nu sta “pe bara” doua saptamani, de cand incep simptomele de sindrom premenstrual si pana in ultima zi de menstruatie! Ai o multime de variante, de la mers pe jos la aerobic!

Cand esti la menstruatie, ultimul lucru la care vrei sa te gandesti e sa faci sport. Dar exista cateva exercitii usoare pentru crampe menstruale care iti vor imbuna aceste zile mai delicate. Potrivit Sheknows.com, exista si studii care spun ca sportul ajuta, exista si studii care spun ca dimpotriva. Adevarul este insa ca singura regula este sa iti asculti propriul corp.

Daca durerile menstruale sunt severe, asculta-ti corpul si ia-ti o zi libera. Pe de alta parte, daca renunti la miscare de la primele simptome de sindrom premenstrual si pana in ultima zi a menstruatiei, inseamna ca vei sta seara de seara pe canapea aproape doua saptamani pe luna. Cel mai bine este sa faci, totusi, cateva exercitii usoare pentru crampe menstruale. Alege din lista de mai jos!

7 exercitii usoare pentru crampe menstruale

1. Mergi pe jos

Cele mai la indemana exercitii usoare pentru crampe menstruale te indeamna sa mergi pe jos. Practic, te pui in miscare fara sa te ranesti. Nu o sa arzi cine stie ce calorii, dar o sa te simti bine ca faci miscare.

2 .Alearga

Daca simti ca poti sa faci jogging, fa! Endorfinele pe care corpul le elibereaza in timpul alergarii pot ameliora crampele abdominale cauzate de menstruatie. Nu uita sa te hidratezi inainte, in timpul si dupa alergare. Cand esti la menstruatie, te deshidratezi mai rapid.

3. Yoga

Yoga e o optiune excelenta cand esti la menstruatie, mai ales ca poti alege numai posturile usoare, compatibile cu nivelul la care te afli. Alege posturi mai relaxante.

4. Aerobic

Daca menstruatia te face sa fii agitata, aerobicul poate fi o optiune.

5. Danseaza

Dansul nu e sport in sensul traditional al cuvantului, dar o sa iti dea energie si o sa te faca sa arzi si cateva calorii. Trece-l pe lista de exercitii usoare pentru crampe menstruale, mai ales ca, dansand, nici nu prea simti ca faci sport! Danseaza, fie ca o faci acasa, intr-o sala de curs sau in club!

6. Planking

Cand esti la menstruatie, de obicei nu vrei altceva decat sa stai acasa si sa te uiti la seriale. Ce-ar fi sa te uiti la seriale intr-o pozitie de planking?

7. Sport la tine acasa

Fie ca iti pui un DVD sau un clip de pe YouTube cu o serie de exercitii, fa miscare si cand incep simptomele de sindrom premenstrual! Cand faci sport la tine acasa, nu trebuie sa te imbraci intr-un fel anume. Faci sport exact cat vrei si poti, apoi te cuibaresti pe canapea, inapoi la serialele tale preferate.

Ar fi bine sa nu folosesti menstruatia ca pe o scuza care te scuteste de miscare. Exista,ai vazut mai sus, exercitii usoare pentru crampe menstruale, tot ce trebuie sa faci e sa iti asculti corpul!

FOTO: Guliver

Citeste si: Cum sa treci de menstruatie mai usor – cele mai bune aplicatii cand esti la ciclu.