Nu e o intamplare ca multe dintre salile de fitness dispun si de o sauna. Daca combini sportul cu aceste sesiuni extrem de relaxante vei avea numai de castigat. Descopera cateva dintre beneficiile saunei uscate si de ce e bine sa faci sauna dupa sala!

sauna dupa sala femeie
Ce beneficii obtii pentru sanatate daca faci sauna dupa sala

Sauna dupa sala sau inainte de antrenament?

Sauna te deshidrateaza asa ca nu e o idee prea buna sa intri in ea inainte de a te urca pe bicicleta. In schimb, daca faci sauna dupa sala, dupa ce-ti inchei sesiunea de exercitii, vei avea numai de castigat:

1. Sauna dupa sala imbunatateste performanta la sala. Studiile arata ca utilizarea saunei timp de 30 de minute dupa antrenament creste anduranta pentru urmatorul antrenament. Cercetarea a fost facuta in 2007 de oamenii de stiinta de la Universitatea Otago din Noua Zeelanda. Acestia au descoperit ca atletii care au folosit timp de 3 saptamani sauna dupa sala si-au imbunatatit anduranta.

2. Sauna dupa sala este ca un antrenament cardio pe care-l faci fara sa te misti. Pulsul inimii tale creste exact ca-n cazul exercitiilor cu un grad moderat de dificultate si astfel vei continua sa profiti de efectul sportului chiar daca ti-ai incheiat momentan treaba. Conform specialistilor de la Cybex Gym (Strada Soldat Gheorghe Pripu, numarul 22) intr-o sesiune de sauna poti sa consumi chiar si 300 de calorii.