Nu e o intamplare ca multe dintre salile de fitness dispun si de o sauna. Daca combini sportul cu aceste sesiuni extrem de relaxante vei avea numai de castigat. Descopera cateva dintre beneficiile saunei uscate si de ce e bine sa faci sauna dupa sala!

Ce beneficii obtii pentru sanatate daca faci sauna dupa sala

Sauna dupa sala sau inainte de antrenament?

Sauna te deshidrateaza asa ca nu e o idee prea buna sa intri in ea inainte de a te urca pe bicicleta. In schimb, daca faci sauna dupa sala, dupa ce-ti inchei sesiunea de exercitii, vei avea numai de castigat:

1. Sauna dupa sala imbunatateste performanta la sala. Studiile arata ca utilizarea saunei timp de 30 de minute dupa antrenament creste anduranta pentru urmatorul antrenament. Cercetarea a fost facuta in 2007 de oamenii de stiinta de la Universitatea Otago din Noua Zeelanda. Acestia au descoperit ca atletii care au folosit timp de 3 saptamani sauna dupa sala si-au imbunatatit anduranta.

2. Sauna dupa sala este ca un antrenament cardio pe care-l faci fara sa te misti. Pulsul inimii tale creste exact ca-n cazul exercitiilor cu un grad moderat de dificultate si astfel vei continua sa profiti de efectul sportului chiar daca ti-ai incheiat momentan treaba. Conform specialistilor de la Cybex Gym (Strada Soldat Gheorghe Pripu, numarul 22) intr-o sesiune de sauna poti sa consumi chiar si 300 de calorii.