Din punctul multora de vedere joggingul inseamna alergare si cam atat. In realitate exista insa cateva reguli pe care daca le incalci risti sa te trezesti cu probleme. Ti-am trasat cateva reguli pentru slabire prin alergare ca sa obtii rezultate maxime cu efort mic!

slabire prin alergare femeie pe coasta
Slabire prin alergare. Iata ce reguli trebuie sa urmezi

Slabire prin alergare – Nu te suprasolicita!

Slabire prin alergare – Regula de 10 minute. Incepe fiecare sesiune de jogging cu 10 de minute de mers și de alergare. Procedeaza exact la fel si cand te opresti din alergarea propriu-zisa. Incalzirea pregateste corpul pentru efort prin cresterea treptata a fluxului de sange si cresterea temperaturii musculare. Scaderea treptata a ritmului poate fi chiar mai importanta. Oprirea brusca poate provoca dureri musculare, greata, stari de ameteala sau chiar lesin.

Exceptie: Cand e cald afara poti acorda mai putin de 10 minute incalzirii.

Slabire prin alergare – Doua zile de pauza. Daca te dor muschii timp de doua zile atunci mai fa cel putin inca 2 zile de pauza inainte de a te apuca iar de alergare. Doua zile de durere pot semnala inceputul unei accidentari. Chiar daca-ti iei 5 zile de pauza de la sport, acest repaos va avea un impact minor asupra nivelului tau de fitness.

Exceptie: In cazul in care durerea persista chiar daca ai facut pauza respectiva atunci mergi cat mai rapid la un medic.