Din punctul multora de vedere joggingul inseamna alergare si cam atat. In realitate exista insa cateva reguli pe care daca le incalci risti sa te trezesti cu probleme. Ti-am trasat cateva reguli pentru slabire prin alergare ca sa obtii rezultate maxime cu efort mic!

Slabire prin alergare. Iata ce reguli trebuie sa urmezi

Slabire prin alergare – Nu te suprasolicita!

Slabire prin alergare – Regula de 10 minute. Incepe fiecare sesiune de jogging cu 10 de minute de mers și de alergare. Procedeaza exact la fel si cand te opresti din alergarea propriu-zisa. Incalzirea pregateste corpul pentru efort prin cresterea treptata a fluxului de sange si cresterea temperaturii musculare. Scaderea treptata a ritmului poate fi chiar mai importanta. Oprirea brusca poate provoca dureri musculare, greata, stari de ameteala sau chiar lesin.

Exceptie: Cand e cald afara poti acorda mai putin de 10 minute incalzirii.

Slabire prin alergare – Doua zile de pauza. Daca te dor muschii timp de doua zile atunci mai fa cel putin inca 2 zile de pauza inainte de a te apuca iar de alergare. Doua zile de durere pot semnala inceputul unei accidentari. Chiar daca-ti iei 5 zile de pauza de la sport, acest repaos va avea un impact minor asupra nivelului tau de fitness.

Exceptie: In cazul in care durerea persista chiar daca ai facut pauza respectiva atunci mergi cat mai rapid la un medic.