exercitii fizice inutile femei la sala

Fiecare minut petrecut in sala de fitness e pretios, insa din pacate, uneori le irosim pe exercitii fizice inutile, care n-au rezultate impresionante. Iata cateva dintre ele!

Putine femei merg in sala de fitness numai de dragul sportului. Cele mai multe urmaresc sa slabeasca sau sa-si tonifieze corpul si ideal ar fi sa faca asta intr-un timp cat mai scurt. Insa pentru a reusi trebuie sa descopere cateva detalii mai putin cunoscute despre anumite aparate de acolo si cum sa evite acele exercitii fizice inutile.

Daca vei sari peste cateva dintre ele s-ar putea sa petreci mai putin timp transpirand si mai mult timp admirand rezultatele unui antrenament eficient. Iata cateva recomandari pretioase de la un specialist din domeniu.

Exercitii fizice inutile: Incalzirea la sala de fitness pe bicicleta eliptica

Uneori metodele clasice bat aparatele de ultima generatie

Nu poti intra in forta din prima, corpul tau are nevoie de putina incalzire, dar cele cinci minute pe care le petreci pe bicicleta eliptica nu vor face mare lucru, sustine Dean Maddalone, CSCS, director al Centrului profesional de atletism de performanta din New York. In timpul incalzirii ritmul inimii tale ar trebui sa creasca mult pentru ca astfel va creste si temperatura corpului tau, iar sangele si nutrienti vor ajunge la muschi. “Daca nu-ti cresti aproape deloc ritmul cardiac si nici nu transpiri, atunci iti pierzi timpul”, sustine el.

O idee mai buna este sa te incalzesti facand exercitii cu propria-ti greutate. 30 de Jumping Jacks sau 30 de genuflexiuni sunt mult mai antrenante, dureaza mai putin de 5 minute si sunt si mai intense.

Exercitii fizice inutile la presa pentru picioare

Acest aparat transforma un exercitiu pe mai multe planuri intr-un exercitiu pe un singur plan explica Dean Maddalone pentru Fitness Magazine. Cu alte cuvinte picioarele tale se misca intr-o singura directie, nu poti varia in niciun fel si implicit nici nu-ti vei folosi toti muschii asa cum faci in cazul genuflexiunilor in care lucrezi cu propria ta greutate.

Mai bine: Daca vrei sa obtii rezultate mai rapide atunci metoda clasica este mult mai indicata. Plus ca aceasta nu-ti dezvolta doar musculatura picioarelor, ci si stabilitatea intregului corp. Ca sa ai profiti din plin de acest exercitiu fa genuflexiunile pana cand pulpele tale sunt paralele cu solul si mentine pentru cateva secunde aceasta pozitie.

Exercitii fizice inutile pentru picioare

Aparatul pentru extensii este unul dintre cele mai populare din sala de fitness, insa actiunea lui este destul de limitata. El te ajuta ce-i drept sa-ti intaresti musculatura pulpelor, dar cam asta e tot ce face. Daca vrei sa slabesti trebuie sa-ti folosesti cat mai multe grupe musculare simultan.

O alegere mult mai potrivita sunt din nou “batranele” genuflexiuni. Si nici macar nu trebuie sa ajungi la sala ca sa le faci. Acestea iti intaresc in totalitate picioarele si te ajuta sa-ti lucrezi si fundul.

Citeste si “Greseli la sala de fitness: nu-ti sabota singura exercitiile”!

Foto: Thinkstock