Trucuri de fitness care te ajuta sa arati ca un model Victoria's Secret

Le admiri pe modelele de la Victoria’s Secret si vrei sa stii care sunt acele trucuri de fitness care te ajuta sa iti sculptezi perfect corpul si sa ai un look demn de podium? Tot ce trebuie sa faci este sa pui in aplicare cateva exercitii fizice si vei arata senzational, scrie youbeauty.com.

Modelele de la Victoria’s Secret apeleaza la cateva trucuri de fitness foarte usoare, dar eficiente. Iata ce trebuie sa faci daca vrei sa ai un abdomen perfect si picioare de invidiat!

Trucuri de fitness care te ajuta sa arati ca un model Victoria’s Secret

1. Abdomenele si exercitiile cardio te ajuta sa iti sculptezi abdomenul

Countdown begins!!! 10 days til #VSFashionShow Paris ⭐️⭐️⭐️

O postare distribuită de Lily Aldridge (@lilyaldridge) pe

Ready. Set. #BlackFriday! Kick it off with 50% off select bras. 🇺🇸🇨🇦only.

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Hangin around 👊🏼 @VictoriasSport

O postare distribuită de Lily Aldridge (@lilyaldridge) pe

Modelele de la Victoria’s Secret au un abdomen de invidiat. Daca vrei si tu sa ai forme perfecte, este suficient sa faci cateva exercitii pentru abdomen si cateva exercitii cardio. Concentreaza-te pe zona inferioara a abomenului in momentul in care faci exercitiile si nu uita sa iti imbunatesti si conditia fizica. Exercitiile cardio te ajuta sa arzi mai usor grasimile si sa iti sculptezi mai repede abdomenul. Abdomenele cu rasuciri de bazin sunt un bun exercitiu pentru sculptarea abdomenului.

2. Exercitiile la sol te ajuta sa ai un posterior de invidiat

4 days left! So excited to launch my first @hunkemoller sports collection 💪 #DoutzenStories #DK1985 #doutzen

O postare distribuită de Doutzen Kroes (@doutzen) pe

Monday morning 💪🏼 @hunkemoller #doutzenstories #dk1985

A post shared by Doutzen Kroes (@doutzen) on

Iti doresti sa ai un posterior de invidiat? Modelele de la Victoria’s Secret stiu ca exercitiile la sol sunt perfecte pentru a-si sculpta corpul. Daca vrei sa iti lucrezi muschii inferiori ai spatelui, posteriorul sau picioarele, este important sa faci cateva exercitii la sol. Un bun exercitiu este podul pe spate: stai intinsa pe spate, cu genunchii indoiti si cu mainile pe langa corp. Sprijina-te pe varfuri si ridica-ti bazinul deasupra solului. Mentine pozitia timp de cateva secunde, apoi revino in pozitia de start. Este suficient sa faci patru sau opt repetari.

Si fandarile te ajuta sa iti sculptezi picioarele si posteriorul, asa ca doar zece minute de exercitii pe zi te pot ajuta sa obtii mai repede rezultatele dorite.

Tot un exercitiu bun pentru posterior este podul inversat. Stai intinsa pe spate, cu un picior intins si un picior indoit, avand talpa orientata catre tavan. Ridica genunchiul deasupra solului si incordeaza-ti posteriorul. Mentine pozitia cateva secunde, apoi repeta exercitiul pentru celalalt picior. Este recomandat sa faci patru sau opt repetari.

3. Sculpteaza-ti si tonifiaza-ti picioarele cu cateva exercitii simple

Got an #AngelCard? Or want to get one? Head to stores at 6pm TONIGHT for can’t-miss deals & more! More info in profile link.

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Fallen head-over-heels for your holiday finds? Show us with #VSHaul!

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Crushing on @hoskelsa’s #VSFashionShow bodysuit? It’s yours for $15 with purchase! 🇺🇸

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Bow down: @adrianalima is runway ROYALTY! 👏 #VSFashionShow

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Wanna know more about @jastookes look? Get BTS info on all things #VSFashionShow LIVE with our Runway Insider (link in bio).

A post shared by Victoria's Secret (@victoriassecret) on

Picioarele sculptate si tonifiate te ajuta sa ai un look de invidiat, demn de cel al unui model Victoria’s Secret. Poti sa obtii forma perfecta cu cateva exercitii foarte simple. De exemplu, poti sa stai in picioare, cu mainile sprijinite de spatarul unui scaun, timp in care te ridici pe varfuri si revii in pozitia initiala.

Un alt exercitiu, foarte eficient pentru coapse, este acela in care stai intinsa pe o parte, avand un picior intins si unul indoit spre interior, sprijinit de genunchi. Apleaca piciorul intr-o parte, apoi revino in pozitia anterioara. Poti sa faci cinci sau opt repetari pentru fiecare picior.

Daca ti-a placut articolul cu trucuri de fitness care te ajuta sa arati ca un model Victoria’s Secret, citeste si: Bucle perfecte precum cele ale unui mode Victoria’s Secret? Se poate!

Foto: Instagram