Strategii pentru a face miscare afara sau in sala de fitness

Te trezesti in fiecare dimineata cu gand sa faci sport, dar ceva te opreste? Ca sa-ti gasesti entuziasmul si energia, iata cateva strategii pentru a face miscare, recomandate de dailymakeover.com.

Ai epuizat scuzele ca sa nu faci sport? Si eu! In ce ma priveste, o sa incerc urmatoarele strategii pentru a face miscare. La mine o sa functioneze din prima aceea cu echipamentul de sport. Odata imbracata in hainele de sala si cu pantofi sport in picioare, imi vine cheful de miscare aproape imediat. Vezi daca ti se potrivesc aceste sfaturi si apuca-te de treaba! Mai este atat de putin pana la vara!

Stabileste-ti obiective mici, realiste

De cele mai multe ori, avem tendinta sa ne coplesim cu lucruri impuse. Ne planificam sa slabim intr-o luna tot ce am acumulat in ani si, ca sa reusim „imposibilul“, exageram cu mersul la sala pana clacam. Apoi, tot ce ne mai ramane de facut este sa indulcim amarul esecului cu… ciocolata. Ca sa fii sigura ca slabesti, fa-ti un plan realist, pe agenda.

Cele de tipul sapte kilograme in sase zile sunt sortite esecului si sunt foarte periculoase pentru sanatate. Multumeste-te sa pierzi intre o jumatate de kilogram si un kilogram pe saptamana. Vei slabi incet si sigur si sunt sanse sa nu pui la loc surplusul de kilograme.

Repeta-ti beneficiile in minte

Cand incepi sa obosesti, nu uita sa-ti reamintesti de ce vrei sa slabesti si cum te poate ajuta miscarea sa pierzi in greutate sanatos si armonios. E greu pana te apuci, dar vei vedea, de fiecare data, ca, la final, te vei simti foarte bine, cu tonus bun si bateriile incarcate. In plus, miscarea previne riscul de boli de inima, de maladii cum e cancerul, combate depresia si imbunatateste starea de spirit, stima de sine si activitatea cerebrala.

Strategii pentru a face miscare – Imbraca-te!

„Celor carora le vine greu sa mearga la sala le spun doar atat: puneti-va echipamentul de sport pe voi si vedeti apoi ce se intampla“, spune instructorul american de fitness Jay Cardiello. Senzatia pe care o vei simti este similara cu aceea cand iti place o melodie ritmata foarte mult si nu te poti abtine din dansat.

Fa miscare in grup

Orele de aerobic sau de kangoo jumps, de exemplu, la care participa mai multe persoane, sunt o metoda buna de a face miscare. Daca tu iti pierzi motivatia, tipa de langa tine te va ajuta sa ti-o regasesti. E valabil si in cazul in care vecina arata mai bine sau nu. Daca are o silueta de invidiat, vei dori sa ajungi si tu la fel.

Daca nu, dimpotriva, aceasta se lupta cu mai multe kilograme decat tine, atunci te vei simti motivata sa continui, luand ca exemplu persoana care are de tras mai mult si totusi nu se da batuta. Mai mult, iti faci prieteni cu care poti discuta despre diete, exercitii fizice si programe care le include pe amandoua.

Descopera ce te tine pe loc

Cand simti ca ti-ai pierdut motivatia pentru a face miscare, ia o pauza de la tot ce faci si gandeste-te ce anume te retine. Pot fi mai multe motive din cauza carora nu vrei sa mergi la sala. Te simti intimidata sau esti frustrata ca nu vezi rezultate rapid? Dupa cateva sedinte, timiditatea va disparea. In aceea ce priveste rezultatele, intoarce-te la prima pe lista cu strategii pentru a face miscare.

Iti ecomand aceste exercitii de facut acasa pentru fese tonifiate ca la sala

Daca ti s-a parut interesant acest articol, da like paginii noastre de Facebook si o sa gasesti acolo si alte articole asemanatoare!

Foto: Guliver