Pages: 1 2

5 tipuri de activitati care iti redau relaxarea

Nu se poate sa nu fi auzit la un moment dat ca o plimbare lunga in natura este un bun remediu pentru a scapa de stres. Pe langa aceasta activitate, specialistii ne propun exercitii antistres simple, placute si eficiente.

In urma cu cateva luni am avut o revelatie: cum am putut sa traiesc fara sport atata vreme? Daca inainte vedeam exercitiile la sala ca pe un chin, dupa ce am inceput sa merg regulat la aerobic mi-am dat seama cat de benefice sunt pentru starea mea psihica. Si mi-am zis, e clar: nu e mit faptul ca sportul te face sa te simti mai bine. O dovedesc si studiile: in momentul in care corpul nostru se afla in miscare, creierul incepe sa elibereze endorfine, adica hormoni ai fericirii, care iti schimba radical viziunea asupra lumii.

Orice exercitii antistress ajuta la linistirea mintii, important este sa te tii de ele!

Mai mult decat atat, sportul este benefic si pentru ca muta atentia de la grijile cotidiene si de la responsabilitatile de la job. Practic, cand faci exercitii, mintea se concentreaza pe realizarea miscarilor specifice, reusind sa se elibereze de alte ganduri. Acest lucru functioneaza practic ca o meditatie. Multe persoane experimenteaza o stare de bunadispozitie si de implinire dupa ce termina o sedinta de sport, iar aceste stari pozitive anuleaza tensiunea psihica.

De aceea, specialistii spun sa luam in considerare sportul ca pe o tehnica eficienta de relaxare. Orice, de la tenis si inot, pana la spinning si pilates, ajuta la reducerea disconfortului psihic acumulat peste zi. Important este sa te tii de aceste exercitii, odata ce le incepi. Numai asa te vei bucura de beneficii.

5 exercitii antistres care te ajuta sa te relaxezi si sa-ti imbunatatesti viata

1. Joggingul este unul dintre cele mai bune exercitii impotriva stresului. Cand te intorci de la birou dupa o zi agitata, chiar si o scurta alergare iti poate imbunatati starea de spirit. In timpul joggingului, creierul se oxigeneaza foarte bine si se relaxeaza. De asemenea, face bine si la inima.

2. Exercitiile cardio sunt excelente atunci cand vremea de afara nu-ti permite sa faci jogging. O sedinta scurta de cardio de 15-20 de minute, urmata de o perioada in care alergi usor sau mergi pe banda este extrem de benefica pentru psihicul tau, deoarece ajuta creierul sa elibereze endorfine.

Pages: 1 2