Poate esti una dintre persoanele care, desi mananca sanatos si fac sport, nu reusesc sa slabeasca. Te-ai gandit ca de vina pot fi carbohidratii din alimente?

„Dificultatea in misiunea pierderii in greutate este strans legata de celulele de grasime si de carbohidratii ascunsi, care impiedica eliminarea lor!“, declara un nutritionist citat de shape.com. Ce sunt carbohidratii ascunsi, te-ntrebi? Carbohidratii din alimente surse „viclene“ de zahar si amidon, care se ascund in meniul zilnic, de multe ori chiar in alimentele pe care le consideri sanatoase.

Carbohidratii din alimente – Amidonul nu e de bun augur

Luam ca exemplu o omleta cu broccoli si branza cheddar. Ai spune ca o e masa oarecum sanatoasa, bogata in proteine, nu?

Ei bine, daca faci omleta cu branza tocata marunt, aceasta ar putea contine celuloza sub forma de pulbere, adica amidon! In ceea ce priveste ouale, si daca folosesti albusurile separate de galbenusuri, acestea tot pot contine urme de amidon.

Carbohidratii din alimente sunt ascunsi si in foarte multe bauturi, chiar daca sunt de dieta sau in medicamente!

Nu cumparati niciodata un produs fara sa cititi eticheta cu produsele din compozitie

Carbohidratii din alimente au impact major asupra siluetei

Carbohidratii din alimente pot avea un impact major in procesul de slabire! Dovada sta un studiu efectuat pe 308 persoane supraponderale, impartite in trei grupuri. Primul grup nu a avut niciun ghid de evitare a carbohidratilor ascunsi, al doilea grup a primit informatii limitate, iar al treilea a avut parte de indicatii cuprinzatoare despre cum pot fi evitate zaharurile periculoase si amidonul.

Persoanele din grupul cu cele mai multe informatii si-au redus cu 67 la suta stratul de grasime, cu aproape 50 la suta mai mult decat cele din grupul neinformat!

Carbohidratii din alimente – Ce produse trebuie sa evitam

Asadar, cum eviti ingredientele care te saboteaza? In primul rand, uita-te cu atentie la etichete produselor si vezi daca au in compozitie maltodrexine (fabricat din amidon), amidon modificat si celuloza pulbere!
Alimentele care contin aceste elemente iti vor incetini slabirea! In al doilea rand, nu te indeparta de principiul de baza: axeaza-ti meniul zilnic pe mancaruri simple, neprelucrate.

„Daca lista de ingrediente a unui produs este foarte lunga, nu e nevoie de un doctorat in chimie pentru a sti ca ai de-a face cu carbohidratii ascunsi! Cu cat mai multe componente, cu atat mai multe chimicale!“, conchide nutritionistul, citat de sursa mentionata.