BeeFast se extinde in Brasov. Estimari: 35 de minute timpul mediu de livrare si 300 comenzi zilnice pana la finalul anului

1
De Gavrila Alina
22 oct. 2021

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, isi extinde activitatea de la 1 noiembrie, demarand livrarile in Brasov. Pentru prima luna de functionare, compania estimeaza o medie de 100 comenzi zilnice, urmand ca pana la finalul anului sa ajunga la o medie de 250-300 comenzi/zi, adica o treime din numarul de comenzi livrate zilnic in Bucuresti-Ilfov.

Primii 50 de clienti ai BeeFast beneficiaza de dezvoltarea magazinului online si integrarea solutiei de livrare gratuit.

In mai putin de doi ani de la lansare, BeeFast isi extinde aria de livrare in Brasov, un prim pas spre acoperirea nationala. Comenzile facute prin intermediul platformei vor fi livrate intr-un timp mediu de 35 de minute, fata de 55 de minute cat este promisiunea de livrare in zona Bucuresti-Ilfov. Clientii care deja sunt integrati in platforma si vor putea face livrari ultra-rapide prin intermediul curierilor BeeFast provin din domenii precum HoReCa, florarii, gift shops, produse bio, electronice, etc.

Pretul pentru fiecare livrare va fi unic pentru inceput: 15 lei, indiferent de numarul de kilometri, iar clientii care vor integra BeeFast in optiunile de livrare vor primi un discount de 10% pentru primele trei luni de contract.

Portofoliul de parteneri ai companiei se extinde intr-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrari ultra-rapide. Avem deja mai mult de 10 clienticare vor fi activi pe platforma incepand cu 1 noiembrie, insa cu siguranta numarul lor va creste rapid, mai ales ca ne apropiem de o  perioada de foc din punct de vedere al livrarilor – Black Friday si sarbatorile de iarna. Digitalizarea joaca si va juca un rol esential in scurtarea timpilor de livrare si extinderea serviciilor de tip last-mile sau livrare expres. Tocmai de aceea oferim gratuit dezvoltarea magazinului online primilor 50 de clienti, caci am vazut in Bucuresti-Ilfov cat de mult a contat in dezvoltarea businessurilor aceasta migrare catre online, a precizat Cristian Grozea, CEO si co-fondator BeeFast.

Pentru prima luna de activitate, BeeFast estimeaza 100 comenzi/zi, insa pana la finalul anului se asteapta la o cresteresustinuta, ajungand la o treime din numarul mediu de comenzi zilnice plasate in Bucuresti – Ilfov.

Extinderea programului in Bucuresti

In luna octombrie, BeeFast si-a extins programul de livrare in Bucuresti, pana la miezul noptii, functionand astfel in intervalul10.00-24.00. Modificarea a venit pe fondul solicitarilor in crestere pentru livrari in a doua parte a zilei, in special pentru clientii din zona HoReCa, dar si pentru produse din categoria farma, respectiv alimentare.

In Bucuresti, comenzile inregistrate in prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezinta in prezent 53% din livrari, concentrate in special in intervalul de pranz. Livrarile solicitate pentru a doua parte a zilei reprezinta 47%, iar estimarile arata ca procentele vor fi asemanatoare si pentru clientii din Brasov.

###

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o solutie de livrari rapide B2B si B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie noua de dezvoltare a businessului, catre oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plata si livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livreaza in prezent acoperazona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – si nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit recent o investitie de 500.000 euro pe care ii directioneaza in dezvoltarea platformei si optimizarea operationala. Compania isi concentreaza in prezent eforturile in pregatirea businessului pentru scalare, la nivel national, punandaccent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizeaza triplarea comenzilor in perioada urmatoare, dar si extinderea retelei de curieri, pentru a-si mentinepromisiunea de livrare rapida, indiferent de evolutia comenzilor pe platforma.