BRANDUL TOMMY HILFIGER ANUNTA FINALISTIITOMMY HILFIGER FASHION FRONTIER CHALLENGE PENTRU ANTREPRENORIAT SOCIAL

Avatar1
De Gavrila Alina
19 ian. 2020

Brandul Tommy Hilfiger anunta cei sase finalisti ai Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, editia 2019.

Acum, in cel de-al doilea an, programul global isi propune sa sprijine intreprinderile de start-up si scale-up antreprenoriale, dezvoltand solutii care promoveaza o schimbare incluziva si pozitiva in domeniul modei. Selectia finalistilor este un pas urmator in calatoria pentru identificarea si promovarea oportunitatilor inovatoare care sustin dezvoltarea industriei. Pe 13 februarie 2020, cei sase finalisti vor vizita Campus of the Future, dezvoltat de Tommy Hilfiger in Amsterdam, Olanda, pentru a-si prezenta conceptele de afaceri in fata unui juriu format din lideri de sustenabilitate si de afaceri interni si externi, in cadrul evenimentului final al provocarii Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge.

„Este inaltator sa vedem a doua editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, atragand atat de multi candidati care lucreaza pentru un mediu vestimentar mai incluziv si mai durabil”, a spus Tommy Hilfiger.

,,Ne-am angajat sa promovam solutii inovatoare, sclipitoare pentru unele dintre marile provocari ale industriei noastre si astept cu nerabdare sa revin ca membru al juriului pentru a premia antreprenorii din acest an. Optimismul si angajamentul lor comun pentru un viitor pozitiv ar trebui sa ne inspire pe toti in impactul pe care il putem realiza impreuna”.

Pe parcursul unui proces in mai multe etape desfasurat pe o perioada de patru luni, dintre cei peste 420 de solicitanti au fost selectati sase finalisti care au fost invitati sa isi dezvolte si sa-si perfectioneze planurile de afaceri cu sprijinul unei echipe de experti in antreprenoriat social din Campus of Future. Finalistii sunt start-up-uri si scale-up-uri din Bangladesh – Apon Wellbeing, SUA – Stony Creek Colorssi Lab 141, Olanda – A Beautiful Mess, India – Sudara si Franta – Constant & Zoe.

Juriul va acorda 150.000 de euro in total pentru doi castigatori, in vederea finantarii dezvoltarii propunerilor de afaceri. Castigatorii vor primi, de asemenea, un an de mentorat alaturi de expertii globali Tommy Hilfiger si INSEAD, precum si un loc in INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). In plus, 10.000 de euro vor fi acordati echipei finaliste care castiga votul publicului.

Viziunea lui Tommy Hilfiger este aceea de a crea o moda ce deschide mintea si transcende sabloanele. Aflati mai multe despre eforturile de sustenabilitate pe termen lung ale marcii, in special in domeniile incluziunii si reciclarii, la https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.

Prietenii si fanii brandului sunt Invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, #FashionFrontierChallenge, #MakeNewPossible si @TommyHilfiger.