Calvin Klein lanseaza campania Primavara 2021: Blank Canvas

Avatar1
De Gavrila Alina
4 mart. 2021

Prin noua campanie, minimalismul specific brand-ului Calvin Klein devine o panza dedicata explorarii creative, revenindu-se asfel la lucrurile considerate a fi esentiale.

Piesele statement, create in mod constient cu aceastacaracteristica, cum ar fi tricoul alb perfect, silueteleclasice/de arhiva din denim si lenjeria de corp cu monograma iconica a brand-ului, ofera posibilitatea uneiexprimari de sine nelimitate. Devin o panza goala (a Blank Canvas). Fotograful Mario Sorrenti si regizorulTerence Nance sunt cei care au surprins prin imaginiintime si suprarealiste, prin dialog si miscare, povestitorii, vizionarii si creatorii de astazi, care isi impartasescpropriile istorii.

Distributia:

Anthony Ramos, actor, muzician
Janaya Future Khan, creator de continut, futurist, activist
Jacob Elordi, actor
Koffee, muzician
Megan Thee Stallion, rapper
Queer Skate LA, colectiv de skateri din Los Angeles, California
Rina Sawayama, cantareatacompozitoare
Sage Elsesser, muzician si skateboarder
Vinson Fraley, dansator

Despre produse:

Noile oferte din colectia Primavara 2021 se concentreazape stiluri fundamentale. In gama Underwear, tehnologiaAir Fx Tech permite pielii sa respire mai bine. Confortuleste reinterpretat, modeland iconicele siluete

Prin noua campanie, minimalismul specific brand-uluiCalvin Klein devine o panza dedicata explorarii creative, revenindu-se asfel la lucrurile considerate a fi esentiale. Piesele statement, create in mod constient cu aceastacaracteristica, cum ar fi tricoul alb perfect, silueteleclasice/de arhiva din denim si lenjeria de corp cu monograma iconica a brand-ului, ofera posibilitatea uneiexprimari de sine nelimitate. Devin o panza goala (a Blank Canvas). Fotograful Mario Sorrenti si regizorulTerence Nance sunt cei care au surprins prin imaginiintime si suprarealiste, prin dialog si miscare, povestitorii, vizionarii si creatorii de astazi, care isi impartasescpropriile istorii.

Credite pentru campanie

Fotograf: Mario Sorrenti

Regizor: Terence Nance

@calvinklein

#mycalvins

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţiconsumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuriindraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna siminimalista a design-ului, imaginile incitante siconexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerulsau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construitreputatia ca lider in industria de moda americana prinliniile distincte ale brand-ului si o gama de produselicentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselorCalvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste11.500 de asociati la nivel global, prin utilizarea materialelor ce provin din sursesustenabile. In gama Jeans, piesele monocromatice, neutredin punct de vedere al genului, precum jachetele trucker simaiourile din bumbac sunt destinate sa devina piesestatement in garderoba fiecaruia.

Credite pentru campanie

Fotograf: Mario Sorrenti

Regizor: Terence Nance

@calvinklein

#mycalvins