Calvin Klein prezinta ultimul capitol al miscarii #mycalvins: Limbajul Calvin Klein

1
De Gavrila Alina
30 sept. 2021

Pentru Colectia Toamna 21, Calvin Klein prezinta celmai recent capitol al miscarii #mycalvins: Limbajul Calvin Klein, o campanie multimedia care promoveazadiscursul brand-ului despre explorarea exprimarii de sine prin limbajul verbal pe care il folosim si hainele pe care le purtam.


Fotografii Renell Medrano si Hong Jang Hyun sicei doi regizori de la Rubberband au surprins imagistic o serie de persoane exponente pentru domeniul artistic sicreativ. Fiecare reda o exprimare individuala a limbajuluiin lumea concretului: rutina recitarii, reveria cu voce tare, scrisul pe hartie, vorbitul de unul singur, pauza pentrugandire, poezie, arta de a povesti.

Distributia:

– Damson Idris, actor de filme si teatru

– Deb Never, cantareata, compozitor, vocalista

– Dominic Fike, cantaret, compozitor si actor

– JENNIE, artist global, performer

– Francesca Scorsese, actrita, studenta la film

Kaia Gerber, model, actrita, gazda a unui club de carte

– Moses Sumney, cantaret, scriitor, povestitor

Gama de produse din colectia Toamna 2021 se concentreaza pe item-urile essentials, cu accent pe confortsi minimalism. In colectia Underwear, bumbacul modern folosit ofera un stil suav, avand integrat in design bandacu logo Calvin Klein. Structura moderna ofera o colectiede linii simplificate, realizate ca atare in mod intentionat.In colectia Jeans, hanoracele cu gluga si tricourilesarbatoresc monograma iconica a brand-ului, si noileitem-uri inconice din denim includ jachete decupate sistiluri relaxate; Straight Jean din anii ’90 aduce inapoi o linie conservatoare, cu un twist modern care consta in folosirea denimului organic pentru care se foloseste maiputina apa in procesul de colorare.

Credite pentru campanie:

Fotograf: Renell Medrano

Fotograf doar pentru JENNIE: Hong Jang Hyun

Videoclipuri: Rubberband

@calvinklein

#mycalvins

###

Despre SARKK S.A.

SARKK S.A., fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, SARKK S.A. a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o crestere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenti consumatori.

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri indraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna si minimalista a design-ului, imaginile incitante si conexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerul sau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construit reputatia ca lider in industria de moda americana prin liniile distincte ale brand-ului si o gama de produse licentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste 11.500 de asociati la nivel global.