#CalvinKlein – atemporal & avangardist

1
De Gavrila Alina
2 aug. 2021

In 1993 Calvin Klein avea sa fie numit cel mai bun designer american. Cum a reusit un brand lansat cu 53 de ani in urma sa surprinda cu fiecare campanie lansata si, mai multdecat atat, sa transforme niste item-uri banale – jeans & lenjerie –  in niste piese statement din garderoba oricui, revolutionand astfel industria fashion?


Ramand fidel uneiabordari stilistice dar care depaseste cu mult aceste granite: crearea unor piese minimaliste, incluzive, accesibile stilistic, cu linii iconice care iti ofera libertatea sati exprimipersonalitatea.

In campania colectiei Primavara/Vara 2021, mesajul lui JanayaFuture Khan venea ca o reafirmare a tuturor principiilorCALVIN KLEIN: „Nu trebuie sa ii facem pe oameni sa vadalumina. Trebuie doar sa fim lumina. Pentru ca despre asta estevorba atunci cand porti Calvin Klein, ca tu sa stralucesti, ca tusati spui liber povestea si sa dai sens hainelor pe care le porti, nu invers.

Perspectiva poate inca pareascandaloasapentru cei care nu rezoneaza cu viziunea Calvin Klein precum s-a intamplat si in anii ’80 din cauza campaniei cu Brooke Shields si mesajul considerat provocator: “Do you know what comes between me and my Calvins? Nothing.” Ce a deranjat? Senzualitatea.

Campaniile controversate CALVIN KLEIN au continuat. In anii ’90 brand-ul american a socat din nou prin campania cu Kate Moss si Mark Wahlberg deoarece modelul englez a pozattopless, imbratisandu-l pe actor. Ce a deranjat? Intimitatea.

Piesele CALVIN KLEIN au fost si vor fi indraznete, senzuale, iconice si te vor ajuta mereu sati exprimi personalitatea. Tu decizi cum esti in #MyCalvins.

Descopera fcolectiile CALVIN KLEIN in magazinele Calvin Klein din Romania.

##

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o retea extinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţiconsumatori

Despre Calvin Klein, Inc.

CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuriindraznete, progresive si o estetica seducatoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea moderna siminimalista a design-ului, imaginile incitante siconexiunea autentica cu mediul cultural rezoneaza cu clientii brand-ului de peste 50 de ani.

Fondata in anul 1968 de catre Calvin Klein si partenerulsau de afaceri, Barry Schwartz, compania si-a construitreputatia ca lider in industria de moda americana prinliniile distincte ale brand-ului si o gama de produselicentiate. Vanzarile retail la nivel global ale produselorCalvin Klein au depasit 9 miliarde de dolari in 2019 si au fost distribuite in peste 110 de tari. Calvin Klein are peste11.500 de asociati la nivel global.