CAMPANIA TOAMNA 2021 TOMMY HILFIGER “PASS THE MIC” IN ROMANIA

1
De Gavrila Alina
1 nov. 2021

Campania globala TOMMY HILFIGER “Pass the Mic lansatain sezonul Toamna 2021 a provocat publicul si fanii brand-uluisa descopere cum fiecare poate contribui si schimba lumea, facandu-si vocea auzita.


Talentele implicate la nivel global Yara Shahidi, Anthony Ramos, Jack Harlow, Wizkid, Kim Soo-Hyun si DJ Cassidy – au cautat sa inspire printr-un discursinteractiv si dinamic: Ce te inspira sa faci diferenta? Ce aispune daca ai stii ca esti ascultat? Ce te conduce spre viitor? Ceai de spus?

In Romania, campania TOMMY HILFIGER “Pass the Mic a fost dusa mai departe prin vocile a doua actrite – Ada Gales siDana Rogoz. Fiecare a promovat pe platformele personale de social media un mesaj de impact despre valorile si principiile in care cred, si care de asemenea se regasesc in AND-ul brand-uluiamerican: sustenabilitate si dezvoltare personala.

Dana Rogoz a vorbit despre ceea ce inseamna dezvoltarepersonala din perspectiva fricii constante pe care multi o experimenteaza, si anume aceea de a (NU) fi suficient de bun/a. Actrita, care la varsta de trei ani a intrat in grupul Minisong, urmand ca un an mai tarziu sa plece in primul ei turneu artistic, a abordat cu sinceritate in fata comunitatii ei online un aspect al vietii sale pe care nu il impartasise niciodata publicului. Mesajulei curajos a fost vizionat de peste 80.000 de persoane si a starnitun benefic dialog intre followers. Oferinduli-se contextulperfect de a-si face voceaauzita, acestia au preluat microfonulde la Dana si au povestit despre situatii personale asemanatoare.

Embedded link IG video Dana Rogoz: https://www.instagram.com/p/CUuxoAPDMTL/

Ada Gales a preluat stafeta de la Dana, construindu-si propriuldiscurs despre sustenabilitate. Printr-un performance de poezie, Ada a dezvaluit o perspectiva intima si emotionanta asuprafelului in care oamenii interactioneaza cu planeta. Gestul ei a avut un efect interactiv in cadrul comunitatiile sale online, simulti followers au acceptat provocarea de a se transforma in participanti activi in construirea unui lumi mai sustenanbile.

Embedded link IG video Ada Gales: https://www.instagram.com/p/CU4VEk5Ivlq/

Campania “Pass the Micprin care se prezinta colectia Toamna2021 TOMMY HILFIGER imbina perfect elementele modernecu cele iconice. Bazandu-se pe ambitioasa misiune de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, Waste Nothing si Welcome All, colectia Toamna 2021 TOMMY HILFIGER este realizatafolosind si mai multe metode si materiale sustenabile si estedisponibila pe ro.tommy.com si in magazinele selectionateTOMMY HILFIGER.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alatureconversatiei in social media folosind #TommyHilfiger,#PasstheMic si @TommyHilfiger.

# # #

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor mai exigenticonsumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnicsi genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANSconsta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentrubarbati si femei. Colectia este completata de o varietatemare de genti, accesorii si parfumuri.