Carturesti si Veranda Mall transforma parcarea subterana a mall-ului intr-o invitatie la lectura

Avatar1
De Gavrila Alina
12 apr. 2021

Carturesti si Veranda Mall colaboreaza pentru a promova lectura in randul bucurestenilor. Incepand cu 5 aprilie, atat centrul comercial, cat si parcarea subterana vor fi transformate in cel mai nou loc de lectura urban.

Parcarea subterana a centrului comercial, transformata cu ajutorul titlurilor celebre

Initiativa face parte din activitatile de promovare a cititului realizate de librariile Carturesti in fiecare an cu ocazia Zilei Internationale a Cartii, sarbatorita pe 23 aprilie. Anul acesta, in colaborare exclusiva cu Veranda Mall, Carturesti transforma parcarea subterana a centrului comercial intr-o invitatie la lectura. Locurile de parcare au fost redenumite dupa titlurile unor carti clasice, indragite de foarte multi cititori, precum: Lolita, de Vladimir Nabokov, Emma, de Jane Austen, Marele Gatsby, F. Scott Fitzgerald, Anna Karenina, de Lev Tolstoi sau Doctor Jivago, de Boris Pasternak.

Prin aceasta initiativa, Carturesti ofera vizitatorilor Veranda Mall ocazia de a cumpara diverse carti la pret redus. Pentru a beneficia de discount, acestia sunt invitati sa fotografieze stalpul cu titlul pe care doresc sa il citeasca si sa prezinte poza librarilor din Carturesti Veranda Mall.

Campania celebreaza bucuria lecturii si starea de bine pe care o ofera cartile

Clientii Veranda Mall vor intalni prin spatiul comercial citate din carti celebre care au scopul de a transmite starea de bine resimtita in timpul lecturilor. Transformarea parcarii subterane completeaza conceptul campaniei, prin care orasul devine sala de lectura, iar libraria, anticamera culturala a spatiului urban.

Anul trecut a adus multe schimbari in vietile noastre, am pierdut multe dintre lucrurile dragi de pana atunci, dar ne-a ajutat si sa redescoperim sau sa intarim obiceiurile bune cum ar fi lectura.  Ne-am bucurat ca partenerilor nostri de la Veranda Mall le-a placut ideea campaniei, le multumim ca ni s-au alaturat in acest demers si ne-au ajutat sa transformam un loc utilitar din oras, cum ar fi o  parcare, intr-o invitatie la lectura”, a declarat Iulia Teliban, Marketing Manager Carturesti.

Carturesti si Veranda Mall promoveaza bucuria lecturii in cartierul Obor

Campania vine in continuarea demersului Carturesti de a duce cartea in viata de zi cu zi, dar si al Veranda Mall de a se implica activ in dezvoltarea comunitatii din cartierul Obor.

La deschiderea Veranda Mall, timp de o saptamana, Carturesti a iesit cu o taraba in piata Obor, unde a vandut carti, in compania vanzatorilor de fructe si legume.

Intr-o perioada plina de provocari pentru noi toti, prietenii si partenerii de la Carturesti au venit catre noi cu o initiativa de a transforma un spatiu caruia putini oameni ii acorda atentie, intr-un loc viu si plin de imaginatie. Credem ca anul 2020 i-a ajutat pe multi sa redescopere lectura si vrem sa ii ajutam pe partenerii de la Carturesti sa duca mai departe acest obicei, oferindu-le tot suportul necesar in demersurile creative si inedite pe care le-au aratat de-a lungul timpului”, a declarat Oana Boiangiu, Senior Marketing Coordinator Veranda Mall.

Perioada de desfasurare a campaniei de promovare a lecturii in Veranda Mall este 5 aprilie – 5 iunie 2021.

Despre Carturesti

Carturesti este prima librarie-concept din Romania, deschisa la finalul lui 2000 si dedicata unei noi experienţe de cumparare si promovare a carţii şi a produselor culturale. Devenit cel mai important lant de librarii de pe piata din Romania, Carturesti are in prezent 38 de spatii care redefinesc ideea de librarie. Printre librariile flagship ale brandului se numara Carturesti Carusel, inclusa in topul The Telegraph al celor mai frumoase librarii din lume, Carturesti Verona, cel mai mare spatiu dedicat lecturii si ofertei de carte din Bucuresti sau Carturesti Modul, o librarie de cultura vizuala care aduce in plus o gradina interioara, o galerie de arta contemporana si o cafenea.

Despre Veranda Mall:

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucuresti, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), in zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafata totala de aproape 30.000 de metri patrati, incluzand spatii comerciale, restaurante, cafenele si o zona verde de 15.000 mp.