Detergentul de rufe pudra si gel SANO MAXIMA – o tehnologie avansata Sano ce combina o curatare in profunzime cu un parfum intens!

1
De Gavrila Alina
16 mart. 2020

Inspirati de femeile puternice care pot face doua lucruri in acelasi timp, specialistii SANO au creat gama Sano Maxima care curata haineleputernic, intens si lasa un parfum de lunga durata, pentru a oferi rezultatemaxime.

Detergentul de rufe MAXIMA, disponibil in forma de pudra dar sigel, este unul dintre cele mai noi produse lansate de Sano in Romania, fiind o combinatie unica de trei ingrediente puternice care elimina diferitetipuri de pete, si ofera un parfum intens.

Detergentii de rufe Sano Maxima sunt produse cu cele mai avansate tehnologii pentru o curatare in profunzime – enzime, oxigen activ, detergent dar si un parfum intens prin tehnologia Microcapsules Lock, ce ofera o eliberarea lenta a unui parfum de lunga durata.

Detergentul de rufe MAXIMA, pudra si gel, este disponibil in 3variante: Mountain Fresh, Spring Flowers si Baby – varianta testatahipoalergenic si dermatologic. Detergentul pudra MAXIMA estedisponibil in format de 2 kg, 4 kg si 6 kg, in timp ce detergentul gel MAXIMA are o formula concentrata cu 20 de spalari / 1 litru si 60 spalari/ 3 l de sticla. Puteti descoperi intreaga gama de produse pe: https://maxima.sanoromania.ro/.

Conform cercetarii Omnibus realizata in 2019 in randul unui esantion de 540 de femei din Romania*, 85% dintre respondente ar dori sa cumpere sisa incerce un nou detergent de rufe, care sa ofere o curatare in profunzimesi sa aiba un parfum intens, iar 63% spun ca doresc un detergent de rufecare face ambele: sa indeparteze eficient petele si, de asemenea, sa ofereun parfum puternic. Iar Sano ofera exact ceea ce isi doresc consumatorii, prin detergentul de rufe Sano Maxima.

Produsele sunt disponibile in retelele comerciale: Auchan, Metro, Cora, Real, Dedeman, Unicarm, Carrefour, Selgros, Mega Image, DM, precum si in magazinele traditionale cu produse de curatenie, dar si online.

In Romania, SANO este prezent de mai bine de 15 ani si are un portofoliude peste 400 de produse intr-o varietate de categorii: articole de toaleta siigiena personala pentru adulti si bebelusi, produse de curatenie simentenanta, detergenti pudra, lichizi si balsamuri de rufe, insecticide sipesticide, produse din hartie si produse dedicate segmentului HoReCa siindustrial. Fondat in 1965, SANO este liderul de piata in preferinteleconsumatorilor pentru produse de curatenie a casei si de igiena in Israel.

Grupul Sano detine in Romania brandurile de cosmetica Softcare, Careline si Natural Formula.

Sano este prezent si in social media: