Douglas a deschis un nou magazin in Plaza Romania

1
De Gavrila Alina
23 oct. 2018

Vedete, influencers si jurnalisti au participat pe 17 octombrie in noul magazin Douglas din Plaza Romania la evenimentul de lansare a noului concept Douglas – un spatiu premium dedicat frumusetii moderne.

Caracteristicile principale ale noii strategii de brand revizuite fundamental sunt un nou logo, o noua declaratie de misiune si un nou limbaj vizual.

Noul logo combina aspectele tradiționale cu estetica moderna. Cea mai cunoscuta trasatura a fostului logo Douglas, tonul specific de mint, este pastrata, culoarea asigurand valoarea de recunoastere a marcii, ceea ce permite, la randul sau, o schimbare mai semnificativa a tipografiei.

Noua pozitionare strategica a Douglas se reflecta si in noua declaratie de misiune a companiei, aceea de a incuraja si de a inspira in a avea increderea de a descoperi si a de se bucura de propria frumusete. „Vrem sa incurajam si sa inspiram clientii nostri sa isi recunoasca propria lor frumusete si sa castige încredere in sine. In tot ceea ce facem, nu ne concentram doar pe dorintele clientilor nostri de azi, ci întotdeauna ne intrebam care vor fi nevoile lor mâine. Aceasta este singura modalitate prin care putem dezvolta Douglas de la statutul de retailer premium într-o marca premium ” a declarat Directorul de Marketing Douglas, Lucas van Eeghen.

Cu o selectie rafinata de produse best seller, branduri si colectii exclusive si o paleta extinsa si calitativa a produselor marcaproprie, Douglas incurajeaza clientii sa se bucure de propria frumusete, oferindu-le diversitatea alegerii si curajul de a experimenta look-uri noi pentru a fi asa cum isi doresc.

Noul limbaj vizual Douglas cucereste prin vizualurile realizate de celebrul fotograf Peter Lindbergh ce introduce pe scena Douglas modele internationale de top. Fotografiile alb-negru captureaza frumusetea naturala a unor modele precum Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena, si a influencerului german Caro Daur. Si aici accentul este pus pe frumusetea individuala si pe autenticitate. Imaginile campaniei sunt folosite in magazinele Douglas, magazinul online si canalele digitale.

Scopul strategiei #FORWARDBEAUTY este de a consolida pozitia pe piaaă a companiei Douglas, prin modernizarea si intinerirea marcii.

Cele peste 2000 de magazine Douglas din Europa vor fi renovate cu noul logo si vor primi noul look pana la sfarsitul anului 2019.

Despre Douglas:

Douglas este una dintre cele mai importante organizatii de beauty retail din Europa si este prezent în România din 2007. In acest moment In România numara 26 de magazine fizice in 14 orase si magazinul online www.douglas.ro. Pana la finalul anului, Douglas vizeaza extinderea rețelei de magazine fizice la 27.

Brandurilor proprii si exclusive existente in oferta actuala – EISENBERG, Teaology, Daytox, Douglas Naturals – li s-au adaugat din aceasta toamna brandurile cu recunoastere internaționala E-cooking si Hey Honey. Distributia brandurilor consacrate By Terry si Giorgio Armani Beauty s-a extins in acest an si in alte magazine Douglas din România, iar lista brandurilor de machiaj cruelty free care cuprindea The Balm si Smashbox s-a marit cu lansarea Pretty Vulgar. In exclusivitate la Douglas veti gasi si colectii in editie limitata, precum Karl Lagerfeld +ModelCo.