Kooperativa 2.0, reprezentata prin Cristian China-Birta, este noul membru al Consiliului Director IAB Romania

1
De Gavrila Alina
2 iul. 2021

In urma votului exprimat in 17 iunie, Asociatia IAB Romania a anuntat completarea Consiliului Director cu doimembri noi, consiliului alaturandu-se Kooperativa 2.0, reprezentata prin Cristian China-Birta – Managing Partner si compania GroupM, reprezentata prin Alexandra Constantinescu Head of Xaxis Romania.

Cristian China-Birta este unul dintre fondatorii agentiei Kooperativa 2.0 care a fost infiintata in anul 2012, avand la bazao echipa de antreprenori cu o experienta de peste 10 ani in online. Kooperativa 2.0 este membru al celor mai importante asociatii din domeniul publicitatii si comunicarii din Romania, iar din anul 2020 este si membru a asociatiei IAB Romania.

De-a lungul anilor, agentia de comunicare integrata Kooperativa 2.0 a fost prezenta constant in topul celor mai vizibile Agentii Digitale in online potrivit Zelist Industries si in „Top 10 agentii care au lucrat cu bloggerii” conform Digital Report realizat de Revista Biz, iar in prezent reuneste o echipa de peste 30 de specialisti in Social Media, PR si Marketing Digital.

Pe langa activitatea din cadrul agentiei, Cristian China-Birta este si autorul celei mai recente carti din Romania despre domeniul Influencer Marketing – Ce ne facem, dom’le, cu influenceriiastia?, un material care isi propune sa detalieze intregul parcurs al unei campanii cu influenceri si sa ofere sfaturi concrete pentru o colaborare cat mai eficienta dintre acestia si branduri.

Astfel, alaturarea Kooperativa 2.0 prin Cristian China-Birta in Consiliul Director al asociatiei reprezinta un nou pas catre dezvoltarea industriei, aducand noi resurse care sa ajute atat membrii asociatiei, cat si intreaga piata de publicitate online din Romania: Pozitia asta ma forteaza sa fiu si mai ancorat in industria noastra, iar combinata cu experienta de peste 15 ani in marketing digital, sunt sigur ca o sa rezulte idei si proiecte interesante care sa depaseasca normele – Cristian China-Birta.

De asemenea, in cadrul intrunirii au fost prezentate si proiectele propuse pana la finalul acestui an, dintre care: MIXX Awards 2021 – editie aniversara de 10 ani, Certificarea in Influencer Marketing, Upgrade-ul ROADS, trei noi editii DigiTalk, IAB Academy si replicarea studiului IAB Europe.

Despre IAB

IAB Romania este asociatia industriei de marketing si publicitate online din Romania. Fondata in anul 2006, reuneste in prezent agentii de publicitate, regii de media, publisheri autohtoni si companii prestatoare de servicii dedicate industriei de publicitate online.

Este o asociatie profesionala, fara scop lucrativ, neguvernamentala, apolitica si autonoma care isi propune sa protejeze si sa promoveze interesele profesionale si investitiile realizate pe piata de publicitate online din Romania astfel incat sa sustina dezvoltarea acestui mediu, sa furnizeze know-how celor care activeaza in acest domeniu, sa elaboreze standarde ale industriei si sa creeze cadrul pentru autoreglementare.

Asociatia este compusa in prezent din 51 de membri (cele mai importante agentii digitale, de media, publisheri si regii) reprezentand peste 75% din piata de publicitate online din Romania. De asemenea, IAB Romania este membru al asociatiei IAB Europe, participand ca membru fondator la reconfigurarea acestei asociatii in 2008. De asemenea, intretine relatii stranse cu toate tarile din zona CEE in care exista cate un IAB local.