Levi’s® Unlabeled celebreaza Ziua Nationala a Coming-Out-ului cu campania Vorbeste tare, Iubeste si mai tare pentru a sustine GiveOut

1
De Gavrila Alina
12 oct. 2021
Brandul invita un grup de reprezentanti LGBTQI+ din toata Europa pentru a-si impartasi povestea de coming-out, sarbatorind alianta, educatia si acceptarea pentru comunitatea queer in aceasta zi nationala de coming-out

Pentru a sarbatori Ziua Nationala a Coming-Out din acest an, Levi’s® amplifica importanta acestei aliantei. Traim si lucram intr-o perioada care a vazut comunitatea LGBTQI+ intr-o continua provocare. Lupta pentru egalitate si acceptare este la fel de importanta ca oricand, iar educatia este cheia. Este vorba despre mult mai mult decat dreptul uman de a iubi pe cine alegi si sa ai libertatea de a fi tu insuti. Acestea nu ar trebui sa fie o problema, dar sunt. Vrem ca prietenii nostri sa poata vorbi tare si sa iubeasca si mai tare. Tacerea nu ne va duce acolo unde trebuie sa fim cu totii. Trebuie sa vorbim. Puterea sta in vizibilitate.
 
Anul acesta, Levi’s® amplifica vocile din toata comunitatea LGBTQI +, invitand fiecare participant sa-si spuna povestea unica de coming-out, care au fost provocarile si, in cele din urma, triumfurile lor. Fiecare din grup: Mateusz Sulwińsk din Polonia; Bete Boe din Olanda; BRYN dinBelgia; Venus Liuzzo din Franta; Megane din Spania, Aisha Shaibu din UK, El Fox din Germania și Daphne Boéhemiendin Italia, si-au ales propriul traseu spre un loc de imputernicire si vizibilitate. Povestile lor sunt inspirationale si, desi fiecare este la fel de individuala ca o amprenta, toti cred in importanta aliatilor, precum si a fiecaruia, pentru a schimba lucrurile in bine. Vor ca povestile lor sa fie impartasite si sa ii inspire pe ceilalti sa-si traiasca propriu-zis adevarat.
 
Pentru a marca campania, Levi’s® face donatii catre Fondul de urgenta GiveOut. GiveOut este o fundatie comunitara internationala LGBTQI+ care ofera o platforma pentru ca indivizii si aliatii de afaceri sa poata oferi intr-un singur loc pentru a sustine activismul LGBTQI+ la nivel mondial. In cadrul fondului lor de urgenta, GiveOut a lansat recent un apel pentru a sprijini Rainbow Railroad in activitatea lor urgenta de a ajuta afganii LGBTQI+ aflati in pericol. Rainbow Railroad se axeaza pe ajutarea persoanelor LGBTQI + sa scape din tarile si situatiile in care sunt amenintate din cauza homofobiei si transfobiei sistemice, permise de stat. Organizatia de caritate a fost numita in omagiu pentru Calea Ferata Subterana – o retea de activitati din secolul al XIX-lea, care a ajutat persoane de culoare sa scape de sclavia din sudul american.
 
De zeci de ani, Levi’s® a fost un aliat international activ al comunitatii LGBTQI+. Anul trecut, Unlabeled a lansat o colectie fara gen, organizata de personalul LGBTQI+ de la Levi’s®, destinata tuturor ca o sarbatoare a expresiei de sine si a individualitatii, propunand notiunea de denim ca o panza de exprimare fara gen.
 
Levi’s® Unlabeled exista pentru a inspira aliatii intr-un moment in care sunt cei mai necesari. Nimeni nu ar trebui sa fie redus la tacere din cauza rusinii legate de persoana pe care o iubeste sau de cine este. Este nevoie de curaj pentru coming out, dar ar trebui sa fie un moment de imputernicire si transformare pe termen lung care sa ne avantajeze pe toti. Vom continua sa ne adunam, sa ne ascultam, sa ne sustinem, sa ne vindecam si sa inflorim pentru a crea un mediu de acceptare de sine si bucurie, care sa educe si sa ne imbratiseze pe toti. Despre acesta este vorba la Unlabeled.
 
#LiveInLevis 
 
Peter Lewin, directorul executiv pentru strategia globala directa catre consumator, crestere si investitii, lider global de membru si sponsor executiv al Unlabeled declara : „In aceasta zi nationala de coming out, suntem extrem de mandri ca suntem parteneri cu un grup atat de inspirational si talentat de persoane LGBTQI+ ale caror povesti credem ca vor rasuna puternic in comunitatea queer si nu numai. Campania Vorbiti tare, Iubiti-va mai tare din acest an este despre a ne aduna, de a impartasi experiente si de a amplifica vocile celor care au fost redusi la tacere in trecut.”
 
Rupert Abbott, director executiv la Giveout declara:
„In acele locuri in care nu este posibil sa fiti deschisi si la vedere in siguranta, oamenii LGBTQI+ se bazeaza pe sprijinul si protectia organizatiilor activiste. Si, la randul lor, aceste grupuri se bazeaza pe sprijinul comunitatii si al aliatilor nostri la nivel global. Multumim Unlabeled pentru ca ati stat umar la umar cu comunitatile noastre din cele mai dificile locuri pentru a fi LGBTQI+.”
 
Despre brand-ul  Levi’s®: 
Marca Levi’s® simbolizeaza stilul clasic american si starea de bine fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s® au devenit una dintre cele mai recunoscute articole de imbracaminte din lume – captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s® continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat inovator si inovator care este de neegalat in industria confectiilor. Gama noastra de imbracaminte si accesorii de blugi de varf este disponibila in peste 110 tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa isi exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s®, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.  
 
Despre Levi Strauss & Co.: 
Levi Strauss & Co. (LS & Co.) este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte din lume si reprezinta un lider global in imbracaminte de blugi. Compania proiecteaza si comercializeaza blugi, imbracaminte casual si accesorii conexe pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s®, Dockers®, Signature by Levi Strauss & Co.TM si Denizen®. Produsele sale sunt vandute in peste 110 tari din intreaga lume printr-o combinatie de lant de comercianti, magazine universale, site-uri online si o amprenta globala de aproximativ 3.000 de magazine. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. in 2018 au fost de 5,6 miliarde de dolari.