NIVEA lanseaza campania globala #CareForHumanTouch

1
De Gavrila Alina
18 mai 2021

Studiile globale NIVEA dezvaluie ca atingerea umana este perceputa ca fiind cheia sanatatii si fericirii noastre.

  • Unul din doi oameni au declarat ca izolarea din timpul pandemiei i-a facut sa se simta mai singuri ca niciodata.
  • Pana in 2025, NIVEA va sustine sanatatea si bunastarea individuala a peste 150.000 de oameni prin proiecte ce promoveaza atingerea umana, cu ajutorul unui angajament financiar de 20 de milioane de euro.

NIVEA a realizat un studiu despre atingerea umana inainte si in timpul pandemiei COVID-19, iar  rezultatele acestuia dezvaluie faptul ca oamenii simt tot mai mult lipsa atingerii fizice si se confrunta cu singuratatea. Aproape jumatate dintre respondenti au spus ca izolarea a cauzat o stare de singuratate accentuata. Prin urmare, NIVEA lanseaza campania Care for Human Touch prin care vrea sa expuna beneficiile atingerii umane si sa ne inspire sa oferim afectiune celor dragi, de indata ce circumstantele o vor permite. Prin intermediul acestei initiative, 20 de milioane de euro vor fi investiti in proiecte menite  sa sustina atingerea umana, ajungand la 150.000 de  oameni, printre care bebelusii nascuti prematur, cei cu deficiente de vedere sau  varstnicii ce sufera de dementa.

Stiati ca …

  • 1 din 2 oameni nu traieste atingerea umana in fiecare zi?
  • 6 din 10 oameni simt lipsa atingerii umane si isi propun sa recupereze dupa ce se va termina pandemia?
  • 3 din 4 oameni si-au dat seama cat de importanta este atingerea umana pentru sanatatea lor?
  • 9 din 10 oameni se simt singuri atunci cand nu au parte de contact fizic uman?
  • 1 din 2 oameni declara ca izolarea i-a facut sa se simta mai singuri ca niciodata?
  • 9 din 10 oameni spun ca lipsa atingerii umane ii face sa se simta mai singuri, chiar daca au mai multe contacte pe retelele de socializare?

Majoritatea oamenilor din intreaga lume a acceptat distantarea sociala si si-a adaptat comportamentul la noua normalitate. Sondajul arata ca oamenii au renuntat la atingerea fizica in timpul pandemiei si ca urmare au cunoscut mai mult ca oricand sentimentul de singuratate. 75% dintre persoanele chestionate au declarat ca izolarea le-a facut sa realizeze cat de importanta este atingerea fizica pentru sanatate. Mai mult de o treime din oameni se asteapta la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiati) sa creasca dupa pandemie, in timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunostinte mai indepartate sa scada pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.

Cu noua sa initiativa #CareForHumanTouch, NIVEA sustine proiecte care sa imbunatateasca calitatea vietii pentru persoanele cu risc de singuratate, cum ar fi bebelusii nascuti prematur, persoanele cu deficiente de vedere si persoanele in varsta cu dementa. De asemenea, brandul isi propune ca mesajul acestei campanii si constientizarea beneficiilor atingerii umane sa ajunga la 100 de milioane de persoane pana in 2025.

Campania NIVEA va debuta cu un film documentar care prezinta povestea adevarata a unor surori gemene din Hamburg, nascute prematur si modul in care viata uneia dintre ele a fost salvata in incubator prin atingerea surorii sale.

Despre metoda de studiu

Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane in prima faza a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) si pe 11.706 persoane in cea de-a doua faza a studiului, in timpul pandemiei (aprilie 2020 – octombrie 2020). Respondentii au provenit din 12 tari din intreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franta sau Germania si au avut  varste cuprinse intre 16 si 69 de ani.

Esantion reprezentativ in functie de sex, varsta, regiune si statut profesional.

Despre Beiersdorf AG

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare si calitative pentru ingrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experienta in acest segment de piata. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajati la nivel mondial si este listata pe DAX, indicele bursier al pietei germane de capital. Beiersdorf a generat vanzari de 7,6 miliarde EUR in 2019. Portofoliul sau de produse cuprinde marci internationale de renume pentru ingrijirea pielii si a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1  in ingrijirea  pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast si La Prairie. Milioane de oameni din intreaga lume aleg marcile Beiersdorf in fiecare zi datorita produselor lor inovatoare si de inalta calitate. Alte marci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro si Coppertone completeaza portofoliul extins.

* Source: Euromonitor International Limited; NIVEA by umbrella brand name in the categories Body Care, Face Care, and Hand Care; in retail value terms, 2019.