Scurtmetrajul ,,Twins”, parte din campania Care for Human Touch, demonstreaza ca atingerea umana poate salva vieti

1
De Gavrila Alina
15 iun. 2021

NIVEA lanseaza scurt-metrajul “Twins”, parte din campania Care for Human Touch care dezvaluie puterea atingerii umane pentru sanatatea si fericirea noastra.

  • Povestea reala a surorilor gemene nascute prematur prezentata in  filmul ,,Twins’’ celebreaza puterea atingerii umane
  • ,,Twins’’ este prima etapa a a campaniei de brand din 2021
  • Pe site-ul nivea.ro, in rubrica  ATINGEREA UMANA NE ADUCE IMPREUNA – NIVEA  veti gasi informatii si studii despre puterea atingerii umane

Odata cu lansarea campaniei Care for Human Touch, NIVEA a lansat si un scurtmetraj cu un subiect puternic – „Twins” ce  prezinta povestea emotionanta a unor surori gemene din Hamburg, Lilly si Madelaine, nascute prematur si ne arata cum atingerea umana poate salva vieti.

 

Acum 16 ani, veneau pe lume Lily si Madelaine, doua surori gemene nascute cu 9 saptamani inainte de termen. Starea lor de sanatate era una extrem de fragila, viata lui Madelaine fiind in pericol. Avea o gaura in inima si nu putea respira singura. Parintii erau neputinciosi, iar doctorii nu ii mai dadeau nicio sansa. In acest timp, o asistenta a avut ideea salvatoare de a o pune pe Madelaine alaturi de sora ei, in acelasi incubator.  Desi avea doar cateva zile, Lily a imbratisat-o  pe sora ei. Efectul a fost imediat: atingerea lui Lily a salvat viata surorii ei gemene.

 

Povestea surorilor gemene nascute prematur este parte din misiunea  NIVEA de a sustine atingerea umana si beneficiile sale pentru sanatate. Fiind vorba despre o poveste reala si autentica, NIVEA spera ca aceasta sa inspire tot mai multi oameni sa constientizeze importanta atingerilor umane.

Studiile realizate de NIVEA inainte si in timpul pandemiei au dezvaluit ca atingerea umana are un rol esential pentru sanatatea si fericirea noastra:

  • 75% dintre persoanele intervievate au declarat ca perioada de izolare din timpul pandemiei i-a facut sa realizeze cat de importanta este atingerea pentru sanatatea lor, iar 50% spun in aceasta perioada s-au simtit mai singuri ca niciodata.
  • 4 din 5 persoane spun ca evita atingerile comune precum strangerea de mana, pupatul sau imbratisarile scurte.
  • Singuratatea si atingerea umana sunt in stransa legatura, iar unele persoane sunt mai vulnerabile decat altele – studiul dezvaluie ca persoanele singure si parintii singuri trec prin perioade dificile pentru ca pentru 76% dintre ei, atingerea umana nu este o obisnuinta zilnica.
  • 24 % dintre personale tinere (16-19 ani) confirma ca se se simt singure adeseori, in timp ce 82% spun ca au compensat sentimentul de singuratate prin timpul petrecut in social media.
  • Mai mult de o treime din oameni se asteapta la nivel global ca reluarea contactului fizic cu persoanele din cercul apropiat (familie, prieteni apropiati) sa creasca dupa pandemie, in timp ce reluarea contactelor cu cei din cercul profesional sau cunostinte mai indepartate sa scada pe termen lung, ca urmare a crizei medicale.

Cu noua initiativa #CareForHumanTouch, NIVEA sustine proiecte care sa imbunatateasca calitatea vietii pentru persoanele cu risc de singuratate, cum ar fi bebelusii nascuti prematur, persoanele cu deficiente de vedere si persoanele in varsta cu dementa. Prin intermediul acestei initiative, 20 de milioane de euro vor fi investiti  in proiecte menite sa sustina atingerea umana, ajungand la 150.000 de  oameni. In plus, NIVEA isi propune sa educe peste 100 de milioane de consumatori despre beneficiile pentru sanatate ale atingerii umane.

 

Mai multe despre campania Care for Human Touch si filmul ,,Twins’’ sunt disponibile pe https://www.nivea.ro/despre-companie/careforhumantouch/ .

Despre metoda de studiu

Studiul a fost realizat de Mindline, un institut de cercetare independent, prin intermediul unui sondaj online pe 12.207 persoane in prima faza a studiului, pre pandemie (octombrie 2018-martie 2019) si pe 11.706 persoane in cea de-a doua faza a studiului, in timpul pandemiei (aprilie 2020 – octombrie 2020). Respondentii au provenit din 12 tari din intreaga lume printre care Australia, Brazilia, China, Franta sau Germania si au avut  varste cuprinse intre 16 si 69 de ani.

Esantion reprezentativ in functie de sex, varsta, regiune si statut profesional.

Despre Beiersdorf AG

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare si calitative pentru ingrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experienta in acest segment de piata. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajati la nivel mondial si este listata pe DAX, indicele bursier al pietei germane de capital. Beiersdorf a generat vanzari de 7,6 miliarde EUR in 2019. Portofoliul sau de produse cuprinde marci internationale de renume pentru ingrijirea pielii si a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1  in ingrijirea  pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast si La Prairie. Milioane de oameni din intreaga lume aleg marcile Beiersdorf in fiecare zi datorita produselor lor inovatoare si de inalta calitate. Alte marci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro si Coppertone completeaza portofoliul extins.

* Source: Euromonitor International Limited; NIVEA by umbrella brand name in the categories Body Care, Face Care, and Hand Care; in retail value terms, 2019.