TOMMY HILFIGER A ADUS LA PARIS EVENIMENTUL DE MODA

TOMMY HILFIGER SS19 PARIS FASHION WEEK
Avatar1
De Gavrila Alina
7 mart. 2019

Tommy Hilfiger a venit la Paris impreuna cu ambasadoarea de brand la nivel global Zendaya pentru a celebra colaborarea dintre cei doi inspirata de imaginile emblematice ale anilor ’70 si de prezentarea de moda Battle of Versailles din 1973.

Evenimentul experiential a celebrat inclusivitatea in moda, cu tinute de podium pentru femei disponibile intr-un ecosistem de canale de cumparare prezente in peste 70 de tari.

Brandul Tommy Hilfiger anunta evenimentul experiential de moda TOMMYNOW Primavara 2019 ce prezinta colectia colaborativa TommyXZendaya. Show-ul a celebrat si onorat femeile puternice, emblematice pentru cultura pop americana a anilor ‘70, precum si prezentarea de moda Battle of Versailles din 1973 si declaratia autentica facuta de modelele americane care au urcat pe podium.

Show-ul de moda TOMMYNOW din acest sezon continua sa aduca la viata spiritul brandului pentru consumatorii din intreaga lume. Din toamna anului 2016, spectacolul a calatorit in orase din America de Nord, Europa si Asia, iar fiecare oprire continua sa imbine brandul TOMMY HILFIGER cu energia optimista si tinereasca a audientelor locale. “TOMMYNOW Presents TommyXZendaya” a avut loc sambata, 2 martie 2019, ora 22:00 (ora locala), prezentand colectia colaborativa TommyXZendaya Primavara 2019 la Théatre des Champs-Élysées. Evenimentul s-a desfasurat sub formatul de sucess “See Now, Buy Now” semnat Tommy Hilfiger, iar tinutele de podium au fost disponibile imediat printr-un ecosistem de canale de cumparare in peste 70 de tari.

MESAJUL COLECTIEI

AMERICANI LA PARIS

In acest sezon, TOMMYNOW descinde in Orasul Luminilor pentru dubutul TommyXZendaya, prima colectie colaborativa realizata de Tommy Hilfiger si Zendaya, ambasadoarea de brand la nivel global pentru colectiile dedicate femeilor. Spectacolul a fost inspirit de Battle of Versailles din 1973, cand o noua generatie de supermodele a adus vestimentatia americana pe podiumul european cu un sarm si charisma fara precedent.

Printurile zodiacale desenate de mana formeaza o piatra de temelie a pozitivitatii, impreuna cu o croiala precisa care ofera un twist vibrant vestimentatiei masculine. Puloverele si rochiile denota incredere, in timp ce articolele vestimentare din piele si siluetele sexy din denim permit feminitatii sa ocupe centrul scenei.

Primavara 2019 celebreaza optimismul si puterea femeii moderne din zilele noastre, in timp ce acorda un omagiu emblemelor anilor ’70 si culturii libere a erei care l-au inspirit pe Tommy sa deschida primul sau magazin, People’s Place.

DISTRIBUTIA
Pentru a aduce la viata inspiratia Battle of Versailles, o distributie emblematica a adus la un loc supermodele iconice care au revolutionat lumea modei de-a lungul a mai mult de patru decenii.
Muza modei, regina disco a anilor ’70, imaginea vietii de noapte pariziene si pop star-ul anilor ’80 Grace Jones a incheiat show-ul. Acesteia i s-a alaturat Pat Cleveland, primul supermodel de culoare din lume care, de asemenea, a prezentat pe podiumul original al Battle of Versailles din 1973. Beverly Johnson, primul supermodel african-american care a aparut pe coperta revistei Vogue din Statele Unite, precum si supermodelul si actrita Beverly Peele, care a fost prezenta in peste 250 de coperti ale revistelor de moda au fost si ele parte a spectacolului. Veronica Webb, prima femeie african-americana care a semnat un contract important cu brandul de cosmetice Revlon a urcat, de asemenea, pe podium, impreuna cu supermodelele anilor ’90 Debra Shaw si Chrystèle Saint Louis Augustin, si supermodelul Vogue Brandi Quinones.
Supermodelelor revolutionare li s-au alaturat talente de renume ale zilelor noastre, incluzandu-le pe Jourdan Dunn si Winnie Harlow, care au fost parte a spectacolelor si povestii brandului Tommy Hilfiger de aproape zece ani. Un nou val de modele a urcat, de asemenea, pe podiumul TOMMYNOW, inclusiv Anita Marshall, Thais Borges si Carissa Pinkston.

TOMMYNOW PREZINTA TOMMYXZENDAYA
Peste 1350 de invitati, incluzand presa, cumparatori, vedete, influenceri ai industriei si clienti parizieni au fost invitati sa se bucure de experiente de moda inspirationale si neasteptate. Imediat ce invitatii au intrat in Théatre des Champs-Élysées, au pasit inapoi in trecut, intr-un disco al anilor ’70, cu jocuri de arcada retro precum Pac-Man si Space Invaders prezente in locatie. La magazinul pop-up, fanii au putut cumpara design-uri inspirate de zodiac din colectia colaborativa TommyXZendaya Primavara 2019. Muzica de club specifica anilor ’70 a condus audienta in holul principal, unde peste 70 de roller skaters au ocupat podiumul iluminat inspirat de ringurile de dans disco pentru a oferi o reprezentatie dinamica ce a adus spectacolul in plina desfasurare. Supermodele emblematice din anii ’70, ’80 si ’90 au preluat apoi podiumul, atragand spectatorii care urmareau show-ul de pe marginea scenei in lumea TommyXZendaya.

PARTENERIATE INOVATIVE
Tommy Hilfiger continua sa colaboreze cu o serie de companii inovative pentru a crea activari inspirationale. In acest sezon, brandul va colabora cu Unfold, o aplicatie care le permite userilor sa creeze si sa publice materiale elaborate pentru social media cu ajutorul sabloanelor sale distinctive, axate pe design si instrumentele de text. Incepand cu 27 februarie, 15 sabloane brand-uite cu TOMMY HILFIGER vor fi disponibile pentru fanii din intreaga lume pe Unfold, astfel incat acestia sa poate adauga un twist postarilor pe care le fac. Pentru a marca aceasta colaborare, co-fondatorii Unfold, Alfonso Cobo si Andy McCune vor prelua postarile Instagram TOMMY HILFIGER pentru prezentarea de moda, surprinzand moment din backstage pana in primul rand.