TOMMY HILFIGER A GAZDUIT PRIMUL EVENIMENT DE LIVESTREAM SHOPPING IN ROMANIA PREZENTAT DE ROXANA VOLOSENIUC & DOMNICA MARGESCU

1
De Gavrila Alina
6 dec. 2021

Tommy Hilfiger, reprezentat in Romania de SARKK SA, a gazduit primul eveniment Tommy de livestream shopping in Romania pe 2 decembrie si s-a desfasurat pe tommy.com, urmandun trend in plina expansiune la nivel global si reafirmand astfelspiritul inovator specific.

Evenimentul Live Shopping a fostprezentat de doua dintre cele mai chic prezente din industriafashion, Roxana Voloseniuc, redactor-sef ELLE si Domnica Margescu, Fashion editor in cadrul aceleiasi publicatii.

Evenimentul live a fost un show digital interactiv de scurtadurata, iar cele doua gazde au fost imbracate din cap pana in picioare cu piese Tommy Hilfiger. In plus, au avut ocazia saprezinte item-urile lor preferate din colectia FW21 „Explorer Club”. Cu o experienta stilistica impresionanta si o pasiuneincredibila fata de tot ceea ce inseamna cool si unic in lumeafashion, cele doua gazde nu au ezitat in a impartasi publicului tips & tricks pentru combinatii ideale atat pentru look-urile de dimineata, cat si de seara. Atmosfera efervescenta a show-ului a fost intregita prin prezenta a doi creatori de continut, Mimi siOvidiu Muresanu, ambii pasionati in egala de masura de tot ceeace tine de fashion si stil. Propunand look-uri versatile siconfortabile in acelasi timp au oferit publicului impulsul necesarpentru o sesiune de shopping spontana ce s-a putut realiza printr-un singur click.

Roxana si Domnica, alaturi de invitatii lor, au condus discutiadincolo de ceea ce are de oferit Colectia FW21, oferind publiculuiprilejul de a descoperi valorile din spatele brand-ului American – incredibila misiune a lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care nimic nu se risipeste si toata lumea este bine venita (‘Waste Nothing and Welcome All’), ca parte din aganjamentul brand-ului de a construi un viitor mai sustenabil si mai incluziv pentruindustria fashion. Cu o puternica componenta interactiva, Tommy Live Shopping a insemnat un dialog constant intre public sigazde. Publicul nu doar a aflat tot ce a dorit despre cele mai noicolectii TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, dar a avutparte si de o experienta de shopping cu totul speciala.

Suntem foarte bucurosi ca Tommy Hilfiger continua sa fie un brand inovator care ofera o experienta de shopping revolutionarala nivel global. Cu siguranta accesul la o astfel de experienta de shopping va ajuta in construirea unui viitor dinamic, interactiv siextrem de provocator pentru industria fashion si nu numai.a spus Sylvie Gerogianni, Marketing, Communications & VM Manager Tommy Hilfiger.

Evenimentul Tommy Hilfiger de Livestream Shopping estedisponibil pe tommy.com, astfel incat fiecare fan al brand-ului sail poata viziona. Urmareste-l aici.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, pe tommy.com si intr-o reteaextinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania siMacedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atentia celor maiexigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uzcasnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim siincaltaminte pentru barbati si femei. Colectia estecompletata de o varietate mare de genti, accesorii siparfumuri.