TOMMY HILFIGER FACE URMATORII PASI SPRE REPREZENTAREA MINORITATILOR PE TERMEN LUNG

Avatar1
De Gavrila Alina
2 mart. 2021

Tommy Hilfiger anunta inceperea unor parteneriate cheie in cadrul proiectului People’s Place Program. Avand la baza lungaistorie de colaborare a lui Tommy Hilfiger cu diverse talente, voci remarcabile din comunitate BIPOC, parte din lumea modei,se vor alatura proiectului cu scopul de a promova comunitatilenereprezentate corespunzator.

People’s Place Program este o piatra de temelie in eforturilenoastre de a deschide usa tuturor celor care au fost ignorati deindustria fashion”, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global.Acest spirit primitor a fostintotdeauna un fundament al brand-ului nostru si suntem aicipentru a face mai mult si pentru a face mai bine.”

People’s Place Program a fost lansat in iulie 2020, avand ca sursa de inspiratie primul magazin care purta acelasi nume, infiintat de Tommy Hilfiger in 1969, in orasul sau natal, Elmira, NY. Prin acest proiect se doreste amplificarea eforturilorcompaniei si dedicarea resurselor necesare pentru a dezvoltaoportunitati si a creste vizibilitatea comunitatilor neprezentatecorespunzator in industria modei si a confectiilor din intreagalume. Platforma actioneaza pe baza acestor angajamente printrei piloniParteneriate si Reprezentare, Asistenta in Cariera &Acces la Industrie si Leadership in Industrie – cu obiectivul de a realiza schimbari semnificative si de lunga durata.

Suntem hotarati sa continuam procesul de a ne transformavorbele in fapte „, a spus Avery Baker, President & Chief BrandOfficer, Tommy Hilfiger Global. „Echitatea si incluziunea nu pot fi realizate prin recunoasterea pe termen scurt; trebuie sa le aducem in prim plan in fiecare zi.

Se anunta astfel cu entuziasm prima runda de parteneriatePeople’s Place Program, oferindu-i oportunitatea lui Tommy Hilfiger ca pe tot parcursul anului sa colaboreze cu liderirecunoscuti pentru promovarea incluziunii si a diversitatii.

Fashion & Race Database (FRD)

Fashion & Race Database este o platforma online care permiteaccesul la istoria modei si provoaca standardele reprezentarii din cadrul sistemului modei. Creata de Kim Jenkins, profesorasistent de studii de moda la Universitatea Ryerson, aceasta bazade date este o resursa educationala care readuce accentul peoamenii ce anterior au fost ascunsi in istoria modei.

People’s Place Program va fi in parteneriat cu FRD pentru a finanta si sprijini un nou studiu de cercetare numitThe Unsung History of American Sportswear”, care va duce la descoperireainfluentelor trecute cu vederea, parte din cultura americana a comunitatii persoanelor de culoare, ce se regasesc in stilurileiconice TOMMY HILFIGER. Pe parcursul anului 2021, cercetarea va fi dezvoltata in mai multe serii de continut siresurse educationale care vor fi disponibile intern, precum sipentru colegii din industrie si consumatori. Materialul va ficonceput intr-o forma interactiva care sa permita comunicareacu publicul despre zonele nerecunoscute ale stilului american sipentru a initia un nou dialog cu privire la modul in care istoriamarginalizata poate fi adusa in prim plan prin colaborariesentiale in industrie.

Cei de la platforma Fashion & Race Database sunt incantatide parteneriatul cu o companie americana precum este Tommy Hilfiger si brand-ul pe care il reprezinta, o piesa vibranta inistoria modei, a spus Kim Jenkins. „In calitate de profesor sifondator al acestei platforme, a fost misiunea mea sa indemnproprietarii unor astfel de companii sa imbratiseze ceea ceeducatia in moda are de oferit industriei. Tommy Hilfiger intelege si respecta puterea acestui proces educational si este unlider, aratand colegilor sai ceea ce este posibil prin construireaunui sistem al modei mai inteligent si plin de compasiune.

Cercetarea va include o examinare detaliata a stilului americande imbracaminte sport prin studii despre denim, comertul cu bumbac, originile stilului preppy de la HBCU – HistoricallyBlack Colleges & Universities (colegii si universitati istoricededicate oamenilor de culoare), linia vestimentara specificaanumitor momente de activism social, cultura streetwear sicategorii suplimentare care vor fi descoperite prin cercetarileFRD.

Aceasta relatie critic cronometrata va sprijini obiectivul FRD de a centra si dezvolta caracterul rasial al bursei de studiu in moda, de a aduce in lumina istoriile subexaminate si de a aborda reprezentarea in toate aspectele din moda”, a spusRandy Cousin, SVP, Product Concepts & People’s Place Program.

Harlem Fashion Row (HFR)

Harlem Fashion Row este o agentie din New York, creata pentrua sustine progresul oamenilor de culoare in industria modei. Fondatoarea si CEO HFR, Brandice Daniel, a fost inspirata sacelebreze si sa imbunatateasca pozitionarea talentuluinereprezentat corespunzator, pe care l-a intalnit in propriacomunitate. Incepand cu o activitate nisata in 2007, acumHarlem Fashion Row este o agentie consacrata in lumea modeidin New York.

Tommy Hilfiger este unul dintre sponsorii celui de-al treileaSummit Anual Digital al Modei organizat de HFR, care va avealoc pe 18 februarie 2021. Tommy Hilfiger si Randy Cousin sevor alatura lui Brandice pentru a dezbate demersurile lui Tommy Hilfiger in a crea mai mult acces si oportunitati pentru talentulBIPOC in industria modei.

De asemenea, in parteneriat cu HFR, Tommy Hilfiger vaidentifica modalitati active prin care talentele aflate la inceput de drum pot beneficia de mentorat si crea relatii cu persoane din industrie.

Suntem incantati sa colaboram cu Tommy Hilfiger la Summitul Anual Digital al Modei pentru a evidentia solutiile sipracticile pentru diversitate si incluziune in industria modei”, a spus Brandice Daniel. „Prin aceasta colaborare, ne propunemsa abordam si sa implementam schimbarile necesare. Pe de altaparte, abordarea acestor lucruri necesita un angajament petermen lung si suntem constienti de pasii pe care ii face Tommy Hilfiger, fiind incantati de viitoarele sale planuri care includoferirea de noi oportunitati designerilor de culoare.

Campaniile, activitatea in social media si colaborarileTommy Hilfiger

Tommy Hilfiger cauta ca prin acoperirea globala de care se bucura sa reuneasca comunitatile ca impreuna sa stimulezeschimbarile pozitive. Campaniile  Primavara 2021 TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS prezinta un mix divers de influenceri, a caror activitate se concentreaza fie pe componentasociala, fie culturala sau creativaactivisti, muzicieni, poeti, dansatori, producatori de film si multe altele – a caror muncainspira oameni din intreaga lume.

Luna aceasta, canalele de social media ale brand-ului vor aducein atentie comunitatea de culoare, reprezentata inclusiv prinmuzicianul si producatorul Saba, si colectivul de echitatie simentorat Compton Cowboys, cu scopul de a evidentiamomentele semnificative din istoria americanilor de culoare si a sarbatori oamenii si cultura care ii inspira in fiecare zi.

Pe parcursul verii, Tommy Hilfiger va lansa colectii capsularealizate in colaborare cu actrita, modelul si activista, IndyaMoore, si designerul de moda Romeo Hunte, caruia TommyHilfiger ii este mentor de mult timp. Prin aceste colaborari, Indya si Romeo dau fiecare voce spiritului autentic alindividualitatii si exprimarii de sine pe care amandoi ilintruchipeaza. Asocierea cu noua generatie a celor care producschimbari devine un prilej de bucurie pentru Tommy Hilfiger, avand oportunitatea de a le impartasi viziunea cu fanii din intreaga lume.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alatureconversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si@TommyHilfiger.

People’s Place Program contribuie la misiunea lui Tommy Hilfiger de a crea moda prin care nimic nu se pierde si toatalumea este inclusaceea ce face ca incluziunea sa fie o componenta centrala a activitatii brand-ului, la nivel intern siextern. Pentru mai multe informatii despre calatoria de sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger, din perspectivaproblemelor legate de mediul inconjurator dar si din punct de vedere social, accesati sustainability.tommy.com.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger suntprezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri si o reteaextinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusivsi partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre celemai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenti consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER siTOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mairecunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentrubarbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie(inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltamintesi accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentrubarbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.