TOMMY HILFIGER ISI EXTINDE PREZENTA DIGITALA PRIN LANSAREA PLATFORMEI DE E-COMMERCE IN ROMANIA

1
De Gavrila Alina
11 iul. 2021

Tommy Hilfiger anunta lansarea tommy.com in Romania.Platforma de e-commerce urmareste strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea in intreaga companie si de a ajunge la urmatoarea generatie de consumatori prin construirea uneicomunitatii online. Site-ul a fost lansat in iulie 2021 si este operat de partenerul de franciza local, Sarkk SA.

Introducerea acestui tip de platforma in Romania se bazeaza peangajamentul continuu al lui Tommy Hilfiger de a investi si de a-si extinde prezenta pe piata, care gazduieste deja 16 magazine retail TOMMY HILFIGER. Impreuna cu livrarea gratuita pentrutoate comenzile, noua platforma permite consumatorului sareturneze sau sa schimbe achizitiile facute online in magazinele TOMMY HILFIGER din toata tara.

Consumatorii vor avea, de asemenea, acces la o selectie larga de produse TOMMY HILFIGER, inclusiv imbracaminte pentrubarbati TOMMY HILFIGER, imbracaminte pentru femei, copii, accesorii, Close-to-Body si TOMMY JEANS. De asemenea, vor fidisponibile colectiile din primavara anului 2021, evidentiateprintr-o campanie cu talente internationale, incluzand modelul, activista si actrita Indya Moore, actrita, gazda podcast-ului siactivista Jameela Jamil, precum si cantautorul, regizorul sidesignerul Mogli.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatieiin social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, Outlets, tommy.com si o reteaextinsa de magazine selectionate.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania siMacedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor maiexigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uzcasnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim siincaltaminte pentru barbati si femei. Colectia estecompletata de o varietate mare de genti, accesorii siparfumuri.