TOMMY HILFIGER LANSEAZA UN PODCAST PENTRU A EVIDENTIA CONTRIBUTIILE CULTURALE ALE COMUNITATII DE CULOARE ADUSE IN MODA

1
De Gavrila Alina
28 apr. 2022

„The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashion” („Cusatura invizibila: povesti necunoscute ale culturii si modei comunitatii de culoare”), gazduit de Kimberly Jenkins – fashion educator – exploreaza momenteledin istorie in care americanii de culoare au cerut respect, au contestat normele, au construit o  comunitate si si-au imaginat viitorultoate acestea prin intermediul a ceea cepurtau.

Tommy Hilfiger anunta lansarea unei serii podcast in cinciparti, intitulata The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashion, care cauta sa aduca in centrul atentieicontributiile culturii si comunitatilor oamenilor de culoarecare altfel au fost trecute cu vederea, si astfel sa extindadiscursul narativ din jurul istoriei modei americane. Seria a fost dezvoltata prin programul People’s Place de la Tommy Hilfiger, in parteneriat cu The Fashion and Race Database siAudacy’s Pineapple Street Studios. The Invisible Seam a fostlansat pe 20 aprilie 2022, si saptamanal, in fiecare Miercuripana pe 18 mai, va fi lansat un nou episod. Asculta trailer-ul siurmareste podcasturile aici.

Cu totii suntem responsabili in conturarea unui viitor care este cu adevarat echitabil pentru creativii BIPOC”, a spusTommy Hilfiger.Este incredibil de semnificativ faptul caunele dintre cele mai notabile voci din moda s-au reunitpentru a da viata acestui podcast. Este un pas necesar pentrua admite, recunoaste, impartasi si sarbatori contributiileoamenilor de culoare in definirea modei si culturii moderne.”

The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashion va prezenta interviuri captivante cu oaspeti experti, inclusiv designeri, academicieni, istorici ai modei, curatori de muzee, stilisti si artisti. Este gazduit de Kimberly Jenkins, consultant, profesor asistent de studii de moda la Universitatea Ryerson din Toronto, Canada si fondator sicercetator principal al The Fashion and Race Database.

Parteneriatul dintre Tommy Hilfiger cu The Fashion and Race Database este un eveniment semnificativ, deoarecearata ce este posibil atunci cand liderii industriei asculta sicolaboreaza cu aceia dintre noi care facem munca necesarapentru a educa si a sustine un sistem de moda mai divers simai responsabil din punct de vedere social”, a spus Kimberly Jenkins, fondator si cercetator principal, The Fashion and Race Database. „Educatia si cercetarea in moda sunt adeseaizolate in sistemul modei, asa ca sper ca alte marci de modavor lua notite din ceea ce Randy Cousin si Tommy Hilfiger People’s Place Program produc impreuna cu noi.”

Cand vorbim despre reprezentare si echitate, este important sa recunoastem ca istoria modei, asa cum o cunoastem, rareori descrie povestile si contributiile comunitatilor BIPOC care au format coloana vertebrala a industriei noastre”, a declarat Randy Cousin, SVP Product Concepts si ProgramulPeople’s Place, Tommy Hilfiger. „Munca pe care Kim siechipa ei au facut-o pentru a aduce istoria marginalizata in prim-plan este atat de cruciala si semnificativa si se aliniazacu adevarat cu misiunea noastra pentru Programul People’s Place. Impreuna, dorim sa amplificam munca si influentapionierilor necreditati in moda si cultura, atat din trecut, cat si din prezent. Ne dorim ca podcast-ul sa fie o resursa de invatare si un mijloc de a crea un dialog suplimentar in jurulschimbarii, nu doar in cadrul brand-ului nostru, ci si cu restulindustriei.”

Lista de episoade si invitati cuprinde:

1. 20 Aprilie, 2022: NO BLUEPRINT: Prezinta contextulsi traseaza directiile show-ului, avand ca invitati peJeffrey Banks si Romeo Hunte (Designers), si Ceci(Costume Designer).
2. 27 Aprilie, 2022: RHYTHM & MUSE: O perspectivaasupra modului in care comunitatea hip-hop si-a construit look-ul, situata la marginea unei industrii a modei neprimitoare, inainte ca aceasta sa devinauniversala si cautata precum este astazi. Cu Monica Morrow si Boz Bradshaw (stilisti), April Walker (designer) si Elena Romero (profesor asistent la Fashion Institute of Technology [FIT] si corespondent TV).
3. 4 Mai, 2022: STATEMENT PIECE: O explorare maiprofunda a conexiunilor dintre America Comunitatilor de culoare si moda, si relatia dintre ceea ce purtam si ceeace credem. Cu invitatii Miko Underwood (Fondatorul sidirectorul sef de creatie la OAK & ACORN), Angela Tate (curator de istorie a femeilor la Muzeul National de Istorie si Cultura Afro-Americane), Elizabeth Way (curator asociat la The Museum at FIT) si Richard Thompson Ford (profesor si autor).
4. 11 Mai, 2022: THE BEST, THE BRIGHTEST, THE DRESSED: Acest episod analizeaza felul in carecolegiile si universitatile dedicate oamenilor de culoareau folosit moda pentru a arata cum cultura oamenilor de culoare este un mozaic si pentru a-i pozitiona pe oameniide culoare americani drept sursa de influenta, cu pozitiede lideri in alegerile vestimentare ale celor din jur.Printre oaspeti se numara Ceci (Costume Designer), Jasmine Guy (Actrita si cantareata), Darnell-Jamal Lisby(istoric de moda si curator), Monica L. Miller (profesorsi autoare) si Elizabeth Way (curator asociat la Muzeulde la FIT).
5. 18 Mai, 2022: THERE WILL BE NO MORE DOORS: Intr-o lume in care arta oamenilor de culoarecontinua sa fie modelul pentru ceea ce poarta omulobisnuit, privim in viitor pentru inspiratie in prezent si ca o modalitate de a intelege trecutul. Cu Connor McKnight (Designer), Law Roach (Image Architect), BrandiceDaniel (CEO si fondator al Harlem’s Fashion Row), Randy Cousin (SVP Product Concepts si ProgramulPeople’s Place, Tommy Hilfiger), Ade Samuel (Celebrity Stylist), Letesha Renee (Head Designer si Owner AL Eugene Taylor Brand) si Aria Hughes (Editorial Creative Director la Complex Networks). Seria este incheiata de Zairion Lester, un student la moda si designer emergent, care impartaseste o perspectiva de viitor.

Programul People’s Place a fost lansat in iulie 2020, inspirandu-se de la primul magazin cu acelasi nume al luiTommy Hilfiger, pe care l-a deschis in 1969 in orasul saunatal, Elmira, NY. Programul amplifica eforturile companiei sidedicarea resurselor in vederea cresterii oportunitatilor sivizibilitatii pentru comunitatile subreprezentate din industriileglobale de moda si imbracaminte. Platforma actioneaza in conformitate cu aceste angajamente prin trei piloniParteneriate si Reprezentare, Sprijin in cariera & Acces la industrie, si Leadership in industrie – cu obiectivul de a realiza schimbari semnificative si de lunga durata. Pentru maimulte informatii despre calatoria de sustenabilitate sociala side mediu a lui Tommy Hilfiger, vizitatisustainability.tommy.com.

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alatureconversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si #TheInvisibleSeam.

Accesati https://global.tommy.com/en_int/collection/detail/-the-invisible-seam pentru a afla mai multe despre The Invisible Seam: Unsung Stories of Black Culture and Fashionpodcast.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusivTommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. ProduseleTommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe ro.tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitorexclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania siMacedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este unadintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor maiexigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger esteunul dintre cele mai recunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau esteproiectarea si comercializarea de imbracaminte siimbracaminte sport de inalta calitate pentru barbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie (inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltaminte si accesorii. Prin intermediul unorparteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uzcasnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim siincaltaminte pentru barbati si femei. Colectia estecompletata de o varietate mare de genti, accesorii siparfumuri.

Despre The Fashion and Race Database

The Fashion and Race Database a fost fondata in 2017 de Kimberly Jenkins pentru a reuni si amplifica vocileoamenilor care au fost discriminatii din cauza rasei simarginalizati in moda. Munca noastra se concentreazape abordarea rasismului in sistemul modei, oferind untraseu pentru schimbarea durabila in industria modei, oferind lectii si resurse care diversifica modul in care intelegem istoria si afacerile modei.

Despre Pineapple Street Studios

Fondata in Brooklyn in 2016 de Jenna Weiss-Berman siMax Linsky, Pineapple Street Studios, o companieAudacy, a deschis calea pentru un discurs profund sidiversificat, prin intermediul podcast-urilor originale siale partenerilor de inalta calitate. Pineapple Street Studios creeaza podcasturi originale, inventive sipremiate: multi-episoade narative, jurnalism de investigatie, serii de brand, si talk-show-uri care se gasesc in mod obisnuit in primele zece locuri din clasamentele Apple Podcasts, ajung la zeci de milioanede ascultatori si au fost apreciate in mod repetat pelistele „best-of”. Pineapple Street Studios se afla in spatele unora dintre cele mai apreciate spectacole, inclusiv 70 Over 70, Patrick Radden Keefe’s Wind of Change, Welcome to Your Fantasy, Missing Richard Simmons, Back Issue, The New York Times’ Still Processing, Undistracted a activistei Brittany PacknettCunningham si Podcastul Catch and Kill cu Ronan Farrow.

Despre Audacy

Audacy, Inc. (NYSE: AUD) este o multiplatforma liderde continut audio si divertisment, cu cea mai bunacolectie din tara de muzica, stiri si sporturi, un creator de podcast premium, un producator de evenimentemajore si un inovator digital. Audacy implica 200 de milioane de consumatori in fiecare luna, aducandoamenii impreuna in jurul continutului care conteazapentru ei. Aflati mai multe la www.audacyinc.com, Facebook (Audacy Corp) si Twitter (@AudacyCorp).