TOMMY SI DEE HILFIGER AU PARTICIPAT LA GALA MET 2022

1
De Gavrila Alina
4 mai 2022

Printre oaspetii lui Hilfiger au fost Shawn Mendes si Anthony Ramos in costume TOMMY HILFIGER personalizate.

 

Tommy si Dee Hilfiger au participat la Metropolitan Museum of Art’s Costume Institute Benefit – Gala MET – pe 2 mai 2022 in New York City pentru a sarbatori deschiderea expozitiei In America: An Anthology of Fashion – a doua dintr-o prezentarein doua parti. Expozitia exploreaza bazele modei americaneprintr-o serie de expuneri vestimentare ale unor designeri sicroitori care au lucrat in Statele Unite de la mijlocul secolului al XIX-lea pana la mijlocul secolului al XX-lea. Seara a fost co-prezidata de Ryan Reynolds, Blake Lively, Regina King si Lin Manuel Miranda, impreuna cu Tom Ford, Adam Mosseri siAnna Wintour ca invitati onorifici.

Alaturi de Tommy Hilfiger au fost Dee Hilfiger, sotia sa, care este designer de moda, Shawn Mendes, cantaret si compozitor,nominalizat la Grammy, cu vanzari incredibil de bune, siinterpretul Anthony Ramos, castigator al unui Grammy, nominalizat la Globul de Aur si la Emmy.

Aducand un design mai sustenabil in prim-plan, look-urilepurtate de Hilfiger si de invitatii sai au fost realizate folosindmateriale extrase din diverse surse de tesaturi nefolosite sausurplus, reducand astfel la minimum impactul asupra mediului sirisipa in comparatie cu productia de textile si ornamentepersonalizate. Materialele au fost incorporate cu grija in fiecarelook, folosindu-se materiale ramase din sezoanele anterioare, precum si ceea ce se numeste vintage deadstock, adica produsenoi, nepurtate dar care nu au fost vandute, si materialereutilizate. Acest aspect vine in continuarea viziunii lui TOMMY HILFIGER ca pana in 2030 sa devina un brand care nu irosestenimic & ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All).

Fiind un brand care isi are radacinile in America, este foarteimportant sa recunoastem si sa reflectam asupra istorieiincredibile care a stat la baza modei americane”, a spus Tommy Hilfiger. „Pentru noi povestile si mostenirea trecutului depasescinspiratia creativaele ne inspira sa continuam sa ne reinventam si sa evoluam ca brand, astfel incat sa avem un scopclar, care sa ii inspire pe cei din comunitatile noastre.”

Prietenii si fanii brand-ului TOMMY HILFIGER sunt invitati sase alature conversatiei in social media folosind@TommyHilfiger si #TommyHilfiger pe Instagram, TikTok, siTwitter.

CINE:

Tommy Hilfiger a purtat un smoking personalizatde catifea albastra TOMMY HILFIGER x Denis Frison, inchidere cu un singur nasture in fata, mansete din matase gros-grain si captuseala rosiede matase din garderoba personala, impreuna cu o camasa tuxedo alba si papion negru de matase. Look-ul a fost realizat din material tip vintage deadstock.

Dee Hilfiger a purtat o rochie personalizataTOMMY HILFIGER , tip corset, fara bretele, din lame auriu. Look-ul a fost realizat din material tip vintage deadstock.

Shawn Mendes a purtat o jacheta personalizataTOMMY HILFIGER, tip peacoat, cu doua fete,intr-o cromatica specifica pietrelor pretioase, din amestec de lana si casmir, cu captusealacharmeuse aurie, un smoking bleumarin, cu un singur nasture, din lana fina, cu gat inalt, cu reverdin tafta duchesse de matase si lana, nasturi aurii. si un pulover turtleneck bleumarin din lana fina. Look-ul a fost realizat folosind atat materialeTOMMY HILFIGER din sezonale trecute dar simateriale tip vintage deadstock.

Anthony Ramos a purtat un frac alb personalizatTOMMY HILFIGER, reciclat din panza vintage de vele, o camasa smoking alba din popelin de bumbac si un papion, combinate cu pantalonismoking din lana bleumarin. Look-ul a fostrealizat folosind panza de vele reutilizata simateriale tip vintage deadstock

UNDE:

Muzeul Metropolitan de Arta, New York

CAND:

Luni, 2 Mai 2022

PHOTO CREDIT: Getty Images

 Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger suntprezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o reteaextinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.  

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusivsi partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştereorganica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre celemai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Despre Tommy Hilfiger

Cu un portofoliu de brand ce include TOMMY HILFIGER siTOMMY JEANS, Tommy Hilfiger este unul dintre cele mairecunoscute grupuri de designer de lifestyle premium din lume. Obiectivul sau este proiectarea si comercializarea de imbracaminte si imbracaminte sport de inalta calitate pentrubarbati, articole de imbracaminte si imbracaminte sport pentrufemei, imbracaminte pentru copii, colectii de denim, lenjerie(inclusiv halate, pijamale si imbracaminte de casa), incaltamintesi accesorii. Prin intermediul unor parteneri licentiati, Tommy Hilfiger ofera produse de lifestyle precum ochelari, ceasuri, parfumuri, costume de baie, sosete, mici articole din piele, articole de uz casnic si genti de voiaj. Linia de produse TOMMY JEANS consta in imbracaminte din denim si incaltaminte pentrubarbati si femei. Colectia este completata de o varietate mare de genti, accesorii si parfumuri.

Despre calatoria pentru sustenabilitate a lui Tommy Hilfiger

Viziunea lui TOMMY HILFIGER este ca pana in 2030 sa devinaun brand care nu iroseste nimic & ii intampina pe toti (Wastes Nothing and Welcomes All). In 2020, organizatia a anuntat 24 de obiective pe patru piloni, axate pe circularitate si incluziune. Aceste scopuri stabilite servesc drept ghid pentru crearea de produse mai sustenabile, folosindu-se materiale organice sireciclate; dezvoltarea proceselor inovatoare de-a lungullanturilor de aprovizionare (inclusiv denim cu impact reduspentru a reduce consumul de apa si energie); promovarea uneicomunitati de incluziune prin Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge; si asigurarea ca fiecare fan Tommy are acces la produse prin colectia Tommy Hilfiger Adaptive, conceputepentru ca procesul de imbracare sa fie unul mai facil pentruadultii si copiii cu dizabilitati. In plus, recunoscand ca niciocompanie nu poate schimba singura peisajul sustenabilitatii, Tommy Hilfiger si-a unit fortele cu partenerii din industrie prinsemnarea Pactului de moda in august 2019, precum si aderareain 2020 la initiativele Fundatiei Ellen MacArthurMake Fashion Circular, Jeans Redesign. Pentru informatiisuplimentare vizitati acest site.