”Tu ai ANSWEAR” – Tu ai libertate, tu ai stil – Noua campanie ANSWEAR

Avatar1
De Gavrila Alina
4 ian. 2021

Cauti un site de haine care sa raspunda nevoilor tale vestimentare in orice moment al zilei? Tu ai Raspunsul! Magazinul online de fashion ANSWEAR a lansat o noua campanie destinata celor care isi doresc sa gaseascaintotdeauna raspunsul pentru tinutele de zi cu zi si nu numai.

Noua comunicare a magazinului online de fashion este un manifest pentru cei care au nevoie de un aliat impotriva timpului pierdut in cautarea hainelor ideale. Desi toata lumea petrece foarte mult timp online, activitatile din offline sunt mai pretioase ca niciodata, iar hainele sunt ”acel prieten” alaturi de care traiestiexperiente, senzatii si sentimente. ANSWEAR se adreseaza oamenilor de toate varstele care pastreaza in suflet bucuria vietii, care experimenteaza si imbratiseazanoutatea si schimbarea. Acest tip de oameni se concentreaza pe trairi, pe experiente si au nevoie de un aliat in a-si alege hainele potrivite, ori de cate ori traiesco etapa sau o clipa importanta din viata lor. Ei iubesc libertatea si au stilul lor propriu, original, fara sa simtanevoia de a-i copia pe ceilalti.

ANSWEAR.ro acopera o varietate foarte mare de gusturi vestimentare – de la piese clasice, pana la cele extravagante, care sa evidentieze trasaturi ale personalitatii fiecaruia. Livrarea produselor se face rapid, din stoc, fiind posibile 2 modalitati de livrare, in functiede dorintele si cerintele clientului. Un alt avantaj este programul de loialitate Answear Club: la fiecare comanda se restituie 10% din valoarea produselor sub forma de puncte. Comenzile viitoare pot fi plasate utilizand punctele acumulate Answear Club, aducand o reducere chiar si de 50% fata de pretul initial al produselor.

Spotul publicitar lansat in aceasta iarna cuprinde mesaje subtile si umor pe alocuri, incurajand oamenii sa nu mai stea pe ganduri si sa faca ceea ce le place in orice moment, chiar daca acest lucru inseamna sa instalezi o piscina gonflabila in mijlocul sufrageriei, sa joci sah pe acoperis sau sa dansezi in baie ca si cum ai fi in lumina reflectoarelor. Vezi spotul publicitar complet aici.

Regizorul polonez Łukasz Zabłocki si-a dorit obtinereaunor secvente cat mai autentice si sa ofere impresia ca urmaresti un film de scurt-metraj. Campania se desfasoara in 7 tari simultan (Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania si Bulgaria) si include 2 versiuni ale spotului: de 30 si de 15 secunde. Strategia de comunicare si intreaga idee a campaniei a fost creata de Feeders Agency, Papaya Films fiind responnsabilipentru realizarea spotului. Din echipa ANSWEAR, campania a fost coordonata de Wojciech Tomaszewski, Director de Marketing si E-Commerce, si KatarzynaKaczmarczyk, Marketing Manager.