Veranda Mall isi extinde portofoliul de magazine cu peste 15 branduri noi. Investitii de 600.000 euro si 60 de locuri de munca nou create

1
De Gavrila Alina
10 dec. 2021

Veranda Mall incheie anul 2021 cu peste 15 branduri noi in portofoliul de magazine. Cu investitii totale de peste 600.000 euro, aceastadiversificare creeaza peste 60 de noi locuri de munca si aduce vizitatorilor mai multe optiuni de shopping si de petrecere a timpului liber.

Veranda Mall aduce in portofoliul sau noi branduri apreciate siasteptate de clienti. Noua dintre magazine si-au deschis dejausile in cursul acestui an, iar alte opt branduri urmeaza sadeschida noile locatii in 2022. Valoarea investitiilor totaledepaseste 600.000 euro, iar noile magazine vor crea peste 60 de locuri de munca.

Strategia mallului de diversificare a mixului de chiriasi se axeaza pe segmentele Sport, Health & Beauty, Entertainment siFashion, pentru a pune la dispozitia comunitatii toate produselesi serviciile de care acestia au nevoie.

“Veranda este un mall de proximitate care incearca sa raspundanevoilor comunitatii din care face parte. De aceea, prin mixulde chiriasi pe care il avem incercam sa satisfacem o mare plajaa acestor nevoi: de la partea de divertisment pana la serviciipostale sau administrative, restaurante, magazine de fashion sauhypermarket”, a declarat Maria Craciun, Center Manager Veranda Mall.

In segmentul fashion s-au alaturat branduri precum Jona care ofera haine si accesorii elegante masculine si Boutique17 cu articole dedicate publicului feminin. Din segmentul lifestyle, lantul asiatic Mumuso ofera o gama variata de produse cu design de inspiratie coreeana pentru tineri, de la haine la textile, electronice sau cosmetice.

Optica Bucuresti intra in portofoliu pe zona de sanatate, oferindclientilor consultatii si produse specifice precum rame, ochelaride vedere dar si fashion. Iar Flori Bestiale by Sere FloriMihaiesti a deschis o locatie pentru pasionatii de flori si plantedecorative.

Copiii au parte de noi activitati distractive la Veranda Mall, odata cu deschiderea salii Ana Dance ce ofera cursuri de dans, balet, gimnastica si chiar streetdance. In luna decembrie aacestui an se va deschide si zona de playground Astro Kids cu jocuri archades, spatiu de joaca si de petreceri.

Zona de food vine cu noi optiuni si specialitati pentru intreagafamilie – restaurantele Puii Mei cu preparate americane siasiatice, Pasteria dei Signori cu mancare italieneasca, iar la exterior se va deschide Juicy Burger. In plan este si SB Bere, beraria artizanala din Sibiu care isi deschide a doua locatie din tara  in Veranda Mall.

“Am incercat mereu sa fim alaturi de micii antreprenori si sa ii sprijinim in dezvoltarea afacerilor. Nu odata am fost prima locatie pe care unii dintre antreprenori au ales-o pentruinceputul afacerii lor sau pentru expansiune, de exemplu: PuiiMei, Pasteria dei Signori, Beraria SB care urmeaza sa se deschida”, a continuat Maria Craciun.

Leonidas, apreciata marca internationala de ciocolaterie a deschis deja locatia si ofera praline si produse din ciocolatabelgiana de cea mai buna calitate. La fel si lantul de cofetariiZoomserie, care creste cu noua locatie din Veranda Mall, undese gasesc produse de cofetarie, patiserie dar si cafea.

Planurile de extindere Veranda Mall pentru anul 2022 includ sideschiderea primei farmacii Hyper Dr Max din Bucuresti, programata pentru luna martie, noi magazine din zona fashion, dar si o spalatorie auto care va diversifica portofoliul de serviciiregasite in centrul comercial.

In 2021, Veranda Mall s-a implicat activ si a sustinut autoritatilein eforturile de combatere a pandemiei. In aprilie a pus la dispozitia Directiei de Sanatate Publica (DSP) Bucuresti un punct de lucru, iar de la inceputul lunii decembrie functioneazain zona exterioara un centrul de testare COVID-19.

Deschis in 2016, Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucuresti, oferind comunitatii Obor un spatiumodern de shopping si de petrecere a timpului liber. Cu o suprafata inchiriabila de 30.000 m², pune la dispozitiaconsumatorilor zeci de branduri de fashion si accesorii, beauty, electronice, home and deco si nu numai. Mallul gazduiestenumeroase restaurante si cafenele, dar si zone pentruentertainment precum locuri de joaca pentru copii, sala de fitness World Class, patinoarul outdoor sau CINEMAX, primulcinematograf din Obor si cel mai modern din tara. In acelasitimp isi pune spatiul la dispozitie pentru organizarea de evenimente dedicate comunitatii.

In prezent, centrul comercial are un grad de ocupare de 98%, iarobiectivul stabilit pentru anul 2022 este de a atinge 100%.