Pentru a-si putea pastra serviciile gratuite pentru toti userii sai Instagramul face exact ce au facut si celelalte platforme social media inaintea lui, recurge la publicitate. Cat de curand te vei “lovi” pe aplicatia ta preferata de posturi comerciale insotite de un buton care usureaza experienta celor care vor sa faca shopping online.

Nimic nu poate ramane pur, mai ales in societatea capitalista obsedata de social media a zilelor noastre. Dupa ce Facebook a inceput sa actioneze impotriva politicii sale initiale de a nu gazdui reclame, a venit randul Tinder-ului, Pinterest-ului, Twitter-ului si acum si Instagramul sa i se alature.

Celebra aplicatie pentru iubitorii de poze a fost achizitionata de Facebook in 2012 si va adauga cat de curand un buton de “Shop Now” (Cumparati acum) in dreptul posturilor de promovare. Astfel potentialii cumparatorii nu vor mai da click pe linkul din descrierea imaginii ci-si vor putea comanda produsele preferate mult mai usor. Ne asteptam la schimbari majore in feed-ul nostru de Instagram in momentul in care vor incepe sa se strecoare pe langa posturile prietenilor si posturile celor care vor sa-si faca pur si simplu reclama.

Si suntem sigure ca tot mai multe business-uri isi vor face acum conturi pe Instagram pentru a putea beneficia din plin de noua facilitate. Exact ca si pe Facebook brandurile isi vor putea targeta potentialii clienti pe baza intereselor pe care le au, a varstei, a sexului sau a orasului in care locuiesc si (speram noi) vor posta imagini in acord cu personalitatea acestora.

Citeste si Actrite nemachiate: pozele cu mii de like-uri pe Instagram”!

Foto: Thinkstock