Ai probleme cu somnul? Te enervezi usor fara sa ai vreun motiv concret? Deficitul de magneziu s-ar putea sa fie vinovatul pentru aceste stari inexplicabile!

Magneziul este un mineral care de obicei este disponibil in cantitati mari in organism. Acesta da putere oaselor, normalizeaza tensiunea arteriala, previne formarea pietrelor la rinichi, scade rezistenta la insulina si nivelul colesterolului din organism.Insa atunci cand te confrunti cu deficitul de magneziu te poti trezi si cu o multime de efecte secundare mai putin placute.

Deficitul de magneziu poate fi cauzat de abuzul de alcool, consumul de cafea in mod regulat, diverse medicamente, dar si daca esti adesea stresata. O persoana de peste 19 ani are nevoie cam de 350 mg de magnezie pe zi.

Deficitul de magneziu: ce efecte secundare poate avea

1. Nu mai ai pofta de mancare
2. Esti obosita
3. Suferi din cauza insomniilor
4. Te confrunti cu stari de anxietate
5. Poate cauza infertilitate
6. Iti modifica personalitatea
7. Iti schimba mirosul corpului
8. Intampini dificultati de concentrare
9. Ti-e pofta de carbohidrati
10. Ai probleme cu glanda tiroida

Deficitul de magneziu nu trebuie ignorat!

Magneziul in dieta este asociat cu alimente care contin o multime de fibre, printre care se numara migdalele, spanacul, alunele caju, laptele de soia, fasolea neagra, painea integrala de grau, avocado, orezul brun, iaurtul, fulgii de ovaz, fasolea, somonul, broccoli, merele si morcovii. Teoretic pare usor de obtinut din meniul zilnic insa tot poti constata ca ai un deficit de magneziu.

Locuitorii din SUA se confrunta mai des cu deficitul de magneziu din cauza unei diete bogate in alimente procesate. Insa uneori organismul nu reuseste sa absoarba magneziul din alimentatie si atunci trebuie sa interveniti diferit. Pentru a afla cu siguranta daca deficitul de magneziu este o problema in cazul tau, mergi la medicul de familie si fa-ti o analiza a sangelui.

Citeste si: “Schimbare de meniu: cand lipsa de magneziu iti da dureri de cap”!

Foto: Thinkstock