12 lucruri pe care femeile cu abdomen tonifiat le fac zilnic

Alice Moisescu1
De Alice Moisescu
18 ian. 2019

Nu e doar inestetic, ci si nesanatos sa acumulezi kilograme in plus in zona taliei, potrivit medicilor nutritionisti.

Din fericire, exista obiceiuri zilnice destul de simple, care in doar cateva luni te vor ajuta sa te bucuri si tu de un abdomen plat – la timp pentru sezonul costumului de baie. Daca incepi de pe acum, iti vei multumi la vara!

Care sunt asadar, trucurile la care femeile cu abdomen tonifiat apeleaza in mod constant? Iata-le mai jos:

1. Consuma lamaie

Bea dimneata pe stomacul gol o cana de apa calduta cu zeama de lamaie. Iti va pune in miscare metabolismul, grabind arderile peste zi. In plus, te va ajuta sa elimini fluidele care iti dau un aspect „pufos”.

2. Consuma ceai verde

Ceaiul verde nu e doar un inlocuitor excelent pentru cafea, ci stimuleaza si metabolismul si arde grasimea de pe abdomen.

3. Consuma ceai de Guggul

Guggul este o planta folosita in medicina ayurvedica, recunoscuta pentru efectele sale benefice, indeosebi pentru sporirea energiei, ducand astfel la scaderea numarului de calorii stocate ca grasime.

4. Consuma alimente care stimuleaza metabolismul

Alimentele care stimuleaza metabolismul sunt: broccoli, varza, fasolea, merele, fructele de padure, citricele, usturoiul, ghimbirul. Ai grija sa le incluzi si tu in alimentatia zilnica!

5. Au o alimentatie echilibrata

Este important sa includem in regimul nostru alimentar urmatoarele tipuri de alimente:

  • Proteinele: carnea slaba, ouale, pestele
  • Legumele: spanacul, salata, conopida
  • Fructele proaspete: bananele, merele, portocalele
  • Grasimile sanatoase: uleiul de masline, uleiul de peste, untul, nucile
  • Carbohidratii: orezul brun, ovazul, quinoa
6. Consuma cereale integrale

Cerealele integrale ar trebui incluse in mesele noastre zilnice. Acestea pot fi consumate cu lapte de migdale sau cu iaurt integral.

7. Nu uita de hidratare

Cu cat vom consuma mai multa apa, cu atat vom scapa mai repede de grasimea din zona abdominala.

Cu o cantitatea insuficienta de apa in corp, ficatul – un organ foarte important in procesul de ardere a grasimilor – incepe sa functioneze lent. Iar atunci cand ficatul nu functioneaza in parametri optimi, organismul incepe sa stocheze grasimi.

Tocmai de aceea, este foarte important sa consumam un minimum de 2 litri de apa pe zi.

8. Practica meditatie/yoga

Yoga sau meditatia s-au dovedit a fi metode excelente in arderea grasimilor de pe abdomen.

9. Se bazeaza pe cardio

Din pacate, s-a dovedit ca abdomenele au niciun efect in arderea grasimii din zona abdominala. Cele cardio sunt mult mai potrivite in acest sens. Alergarea usoara, aerobic sau plimbarile de seara pot fi metode excelente de a obtine un abdomen plat si tonifiat.

10. Dorm suficient

Studiile arata ca daca te odihnesti suficient, vei scapa mai usor de grasimea din zona taliei. Astfel ca persoanele care dorm cel putin 6 ore pe noapte, de pilda, sunt mai putin predispuse la abdomen umflat decat cele care dorm mai putin.

11. Au eliminat prajelile

Spune „Adio!” macar pentru o perioada prajelilor, alimentelor de tip fast-food sau mancarurilor procesate.

Dieta ta ar trebui sa contina multe fructe si legume bogate in fibre, proteine si carbohidrati complecsi.

12. Nu sar peste mese

Un alt obicei periculos care nu va ajuta niciodata la slabit este acela de a sari peste mese.

Atunci cand sari peste o masa, rata metabolica scade si arzi mult mai putine calorii decat de obicei. Ideal ar fi sa avem 3 mese importante si doua gustari usoare pe zi.

Foto: Instagram – Victoria’s Secret