7 trucuri pentru abdomen plat pe care nu le-ai incercat pana acum

abdomen plat
Alice Moisescu1
De Alice Moisescu
25 feb. 2019

Un abdomen plat si tonifiat cu minim de efort poate parea atat de greu de atins! Insa, daca vei urma cateva trucuri nu prea dificile, spunem noi, vei obtine rezultate garantate! Iata ce ai de facut!

Abdomenul este prima parte a corpului care tradeaza kilogramele acumulate in plus. Si ar fi bine daca ai incerca sa scapi de ele imediat ce le observi, intrucat grasimea abdominala este cea mai periculoasa din organism.

Dieta echilibrata, dar si activitatile de recreere te pot ajuta mai mult decat crezi! Iata cum poti obtine un abdomen plat cu ajutorul catorva trucuri simple.

Cum obtine Jennifer Lopez un abdomen mai plat in 10 zile

1.  Mentine o postura corecta a corpului

In momentul in care postura corpului este una corecta (stai dreapta), iti folosesti muschii abdomenului. Astfel ca, in mod automat, ii tonifiezi. Aminteste-ti acest lucru cand mergi pe strada, cand stai la birou sau acasa, cand pregatesti cina. Vei vedea diferenta.

2. Consuma cat mai multa apa

Cand corpul este deshidratat, organismul retine apa. Retentia de apa se poate depune la nivelul mainilor, fetei, dar MAI ALES in zona abdomenului. Incearca sa consumi minim 2 litri de apa pe zi.

3. Mananca cu atentie

In loc sa termini de mancat in timp record, incearca sa mesteci corect fiecare imbucatura. E  bine stiut faptul ca digestia incepe din gura. Mananca, asadar, mai des, mai putin si mesteca de cel putin 10 ori alimentele inainte de a le inghiti. Ele vor fi astfel mai usor de digerat, iar absorbtia va fi una mai usoara.

Vrei un abdomen plat? Consuma aceste alimente ayurvedice

4. Consuma probiotice

Probioticele contin bacterii sanatoase care lupta cu bacteriile nesanatoase din tractul digestiv. Nutritionistii recomanda consumul zilnic de probiotice. Acestea pot fi gasite in iaurt, in kefir, in supa miso sau in varza murata.

5. Plimba-te in mod regulat

Acorda-ti 30 de minute pe zi pentru miscare. Desi poate parea o schimbare minora, in timp vei vedea diferenta. Importanta este constanta plimbarilor, atentioneaza instructorii de fitness.

12 lucruri pe care femeile cu abdomen tonifiat le fac zilnic

6. Renunta la guma de mestecat

Incearca sa eviti sa mesteci guma, acest obicei favorizeaza inghitirea aerului, ‘pacalind’ astfel stomacul. Mai mult, guma de mestecat contine numerosi indulcitori, care nu ajuta in niciun fel tonifierea, ba dimpotriva. Pentru o respiratie proaspata, inlocuieste clasica guma cu o felie de lamaie sau cu cateva frunze de menta. Mestecate pret de un minut, pot reimprospata respiratia.

7. Relaxeaza-te mai des

Cand esti incordata, organismul tau produce mai multi hormoni de stres, hormoni ce iti afecteaza in mod negativ sistemul digestiv. Mai mult decat atat, cand esti stresata, iti vine si foarte greu sa mananci sanatos. Ba dimpotriva, tinzi sa alegi cele mai nepotrivite alimente.

Pentru a scapa de asta, aloca-ti 15 minute pe zi pentru o activitate de recreere: asculta muzica, mediteaza, citeste cateva pagini…

6 pozitii de yoga pentru un abdomen mai plat in 4 minute

Foto: Shutterstock.com